Hogyan Program a Tetris játék

Mivel Alexey Pajitnov befejezte az első változata a ” Tetris ” , míg él a Szovjetunióban 1984-ben , számos kikötő és bőrutánzatok a kirakós játék a klasszikus merült fel . Ma az emberek játszanak “Tetris” mindent a számítógépek és játékkonzolok a számológépek és a mobiltelefonok . Létrehozása ” Tetris ” klón bizonyítani tudja, hálás projekt egy feltörekvő számítógépes programozó . Ahhoz, hogy a saját ” Tetris ” játék , akkor meg kell tenni , vagy gyűjt “Tetris” sprite , megtanulják, hogy a program ( ha még nem tette volna meg ), és ülj le, és a kódot a játék . Utasítások
1

létrehozása “Tetris” sprite a Microsoft Paint vagy más grafikus – szerkesztő szoftver . Azt is rip “Tetris” sprite a konzolos verziók a játék segítségével emulációs szoftver , ha maga az eredeti patron . Meg kell teremteni a hét különböző blokkok minimum a “Tetris ” játék : I, J, L , O , S , T és Z.
2

Tanulj egy programozási nyelv , mint a C + + Basic vagy ismerkedjen meg a szoftver, mint például a Flash , ha még nem tette meg. Ha azon kapod magad is igyekezett tanulni programozást , forduljon könyvek, mint Stephen Davis a ” C + + for Dummies ” és a Jerry Lee Ford ” programozás az abszolút kezdő . ” ” Hogyan lehet csalni a Adobe Flash CS5 : The Art of Design és Animációs ” Chris Georgenes tanítja alapjait Adobe Flash CS5 egy szórakoztató és könnyen érthető módon.
3

A nyelv vagy a szoftver az Ön által kiválasztott kódot a “Tetris” klón . Során ennek, forduljon web tutorial, hogy nyújt információkat a saját “Tetris” klón . Ez lehetővé teszi , hogy elkezdjük a játékot , amilyen gyorsan csak lehet, anélkül, hogy kitaláljuk, szempontjait “Tetris” programozási magad.

You must be logged in to post a comment.