Szabályok a kínai Jump Rope Játékok

Kínai ugrókötél egy játék , amellyel a gyerekek a játszótereken és a tornaterem osztályok , hogy a vizsgálatokat a koordináció , az egyensúly és a memória . Az ugrás kötél hurok szövet borított rugalmas, kb 1/2 inch átmérőjű és néhány méter hosszú. Ez kifeszített két játékos , míg a harmadik (vagy több ) játékos felváltva ugrás vagy annak környékén a kifeszített kötél . Beállítás : Matton

Két játékos áll néhány méter távolságra , egymással szemben . Az ugrás kötél köré hurkolt minden játékos bokáját , és megfeszült , hogy hozzon létre egy téglalapot , körülbelül 12 cm széles , a játékosok között láb. A harmadik játékos áll a vár, hogy kezdeni ugrás .
Játék Játék

A harmadik játékos most kell ugrani egy minta , ki és be a kötelek zengve a mozgások , ahogy megy . A mozgás kell történnie egy bizonyos sorrendben , és lábmunka pontosnak kell lennie , hogy lépjen a következő szintre . Minden lépések sorozata növekedése hosszú és nehéz helyzetben a játék előrehaladtával .
Movements

A mozdulatok a következők : A ( ugrás mindkét láb között a két kötél ) , out ( ugrás két lábbal vissza az egyik oldalon a kötél ) , on ( ugrás mindkét lábával és a föld egyik lábát mind a párhuzamos kötél ) , Side Out ( ugrik mindkét lábával át a két kötél hogy a másik oldalon , az elszámolási minden kötél ) , nyereg Out ​​( ugrás és elterjedt a lábát, így a láb külső a kötél, de a szemközti oldalon ) , Side by Side ( ugrik mindkét lábával úgy, hogy csak az egyik párhuzamos kötelek között a láb, akkor gyorsan ugrik , és helyezze mindkét lábbal ellentétes oldalán a másik kötél ) .
Sequence

a gyerekek teszik ki a saját szekvenciák és a játék szerint saját szabályaikat , ami nehezebb szekvenciák mennek , de egy közös kiindulási sorrend : In, Out , Side by Side , Be, be, ki .
kisasszony

a kisasszony történik, ha egy játékos nem kap a láb mindkét kötelek alatt egy “a ” ugrani, vagy más módon flubs egy ugrás , hogy nem fejezte be azt helyesen ( ugrás két lábról az oldalra , amikor meg kell túlnyúló , például) , vagy ha a játékos mozgásokat ki a megfelelő sorrendben a megállapodott sorrend . Ez az, ahol a jó memória szükséges felgyorsítani a magasabb szinteken. Miss eredményez elveszett után, és a következő játékos sorban kap ugrani .
Egyre nehezebben

A játék egyre nagyobb kihívást jelent , ha a változatokat hozzá, mint például emelése kötél feljebb a testet a térd , vádli, comb még a derekát. A másik alternatíva az, hogy hurok a kötél körül csak egy boka egyes gazdaságok játékos , így egy nagyon kis téglalap alakú terület, ahová a harmadik játékosnak meg kell ugrani .
Harmadik izgalmas lépés a criss -cross ugrás , ahol a jumper rögzítenie kell a belsejében a lábát a külső minden kötél és húzza át a másik kötelet , hogy hozzon létre egy X , akkor ugrik egy előre meghatározott számú alkalommal átkelés és uncrossing lábát anélkül, hogy elveszítené a kötelet , és végül ugorj világos mind kötelek és ki a téglalap .

You must be logged in to post a comment.