Hogyan készítsünk egy könyvet RPG játék

A népszerűsége a toll és a papír asztali játék, Dungeons and Dragons , sok más toll és papír szerepjáték játékok alakultak ki az évek során. Az egyik legnagyobb előnye a toll és papír játék az, hogy nem léteznek kizárólag egy termék, hanem pusztán a szabályok a játékosok , hogy kövesse játék közben . Következésképpen , feltalálás új tollat ​​és papírt, a játék nem olyan egyszerű, mint , hogy időt és gyakorolni a kreativitás szükséges , hogy kitaláljon a saját világában . Utasítások
1

Határozza meg a témája a világ . Ez a legegyszerűbb , és a legfontosabb lépés az eljárás , mert az hatással lesz minden döntés, amit csinál a játék világában . Lehet, hogy a játékot kb vadászpilóták az űrben, mágikus felfegyverzett varázslók a fantázia birodalmában , robotok , akik azért jöttek , hogy az élet , vagy bármi mást, amit tud képzelni.
2

Bővítse világ frakciók szervezetek , a robusztus történelem, ellenségek , és fenyegetések . Ezek a bővítések után az alapvető íze lesz az Ön számára több anyagot a későbbi lépések . Ha úgy dönt , hogy a játék, a vadászpilóták az űrben , úgy tervezése a frakció a tér kalózok , vagy egy titokzatos meteor mezőt lakta szörnyek helyet . Ezek a frakciók és helyszínek mélységet adhat a játékot .
3

Tervezd mechanikus szabályok körül a témát a játékot. Használjon megfelelő harci rendszer, amely tükrözi a világot. Ha így a játék a vadászpilóták az űrben, hogy a rendszer a szabályok arra, hogy egy pilóta tudott lőni lézerek és rakéták, és adjunk hozzá egy utat a hajó , hogy károkat. Dice lenne egy nagyszerű módja a véletlenszerűség . Ezzel szemben , ha a játék arról szól, a Wild West , érdemes használni egy pakli játékkártya megoldani harc helyett , mint a kocka , mert a kártya illik a szerencsejáték motívuma a Wild West .
4 < p> design osztályok , amelyek illeszkednek a világot kombinálja a mechanikus szabályok a tematikus fogalmak. A vadászpilóták játék , érdemes tervezni egy ” Ace Pilot” osztály, amely a szakértő a hajó- hajó elleni harc és a ” szerelő ” , aki szakértője az épület és rögzítő hajókat . Ezek a szerepek a játékosok lehetőséget , a sarokköve bármely szerepjáték .
5

létrehozása ellenfelek és konfliktusok a játékosoknak , hogy kölcsönhatásba lépnek és leküzdeni . Adj nekik egyedi mechanikus és tematikus lehetőségek, mint például a hatalmas tér féreg eszik hajókat, de tart extra sebzést a lézerek .
6

összes ilyen elemek egy egységes történet . Ez a telek kell a vezetési funkció, amely egyesíti a játékosok felé a közös cél érdekében , mint például tönkreteszi a Halálcsillag vagy felszabadító egy bolygó a rabszolgák .

You must be logged in to post a comment.