Hogyan lehet lovagolni a Ló Ocarina of Time

“The Legend of Zelda : Ocarina of Time ” egy szerepjáték kaland játék a Nintendo 64 körülbelül egy fiú, link akinek meg kell utazni az időben , hogy legyőzze a gonosz varázsló gannondorf . A játék be lovaglás a Zelda sorozat első alkalommal , így a játékosok hosszú utat rövid idő alatt . Link csak lovagolni a lovát Epona mikor lesz felnőtt , a második része a játéknak , de ő először lépéseket , mint egy gyermek annak érdekében, hogy a lovat . Utasítások
1

Utazás a Lon Lon Ranch , mint Young Link az első része a játéknak .
2

Equip a Fairy Ocarina egy szabad elemet slot , és beszéljen Malon , a kislány , aki énekel közepén a tanyán.
3.

nyomja meg a gombot, elem , amelyet hozzárendelt a Fairy Ocarina , amikor Malon megkérdezi a zenéről. Meg fogja mutatni a Tündér Ocarina hogy Malon , aki megtanít egy dalt.
4.

Nyomja meg a gombot ” Up- C “, ” Left -C ” és “Jobb -C ” a képernyőn, az utasítás által Malon , hogy megtanulják, hogyan kell játszani Epona dala a Fairy Ocarina .
5

Vissza az Lon Lon Ranch után utazik az időben , és kezdj el játszani , mint felnőtt kapcsolat . Meg kell utazniuk, hogy a Lon Lon Ranch a nap folyamán , így használhatja a Sun Song a Fairy Ocarina változtatni a napszaktól és várjon néhány percet, amíg a nap emelkedik .
6

Talk Ingo közepén a tanyán. Vállalja, hogy fizeti neki tíz rúpiát cserébe hogy lovagolni az egyik ló . A ló megközelíteni, és az időzítő elindul .
7

Játssz Epona dala a Fairy Ocarina helyett rögzítő a ló, Ingo választott az Ön számára. Ez megidézi a lovat Epona . Nyomja meg az “A” gombot szerelhető Epona .
8

cél Ingo lovaglás közben Epona nyomja meg a ” Z ” vagy ” L ” gombot, hogy beszéljen vele . Elfogadom a kihívást , hogy a versenyt a tét 50 rúpia .
9

Race Ingo kétszer lovaglás közben Epona . Miután megverte őt az első alkalom, hogy kihívás, hogy a visszavágót Epona a díjat. Verni Ingo , maradj közel a falhoz , és hogy Epona egy lökést a sebesség egy répát nyomja meg a ” A” gombot.
10

Ugorj át a túlsó falon a tanyán , amikor Ingo megpróbálja csapdába , miután a második versenyt. Építsd fel a sebesség segítségével a sárgarépát és a megközelítés a fal egyenes szögben , hogy a folytatásban .
11

Játssz Epona dala , míg végre a területen , hogy megidézi az új lovat , amikor azt szeretné , hogy lovagolni is.

You must be logged in to post a comment.