Hogyan lehet, hogy a 3D Mods a GTA : San Andreas ?

Átalakítás számítógépes játékok egyre gyakoribb múlt idő a játékosok körében . Bár sok játékot képesek a független módosítások , a legnépszerűbb játék a mod a ” homokozó ” címek, mint például a ” Grand Theft Auto ” sorozat. Létrehozása 3D-s modell is nehéz és időigényes folyamat, de ez is kifizetődő . A “Grand Theft Auto : San Andreas ” A modell létrehozása módszer egyszerűbb , mint a legtöbb , de igényel némi ravaszság és patience.Things amire szüksége van 3D Studios Max
KAM Scripts ( gyűjteménye GTA modellek és textúrák ),
Show More utasítások
előkészítése Model
1

Kinyitni 3D Studios . Válassza ki a “File” és az ” Import” A KAM script . Ez lesz a közvetlen átalakítása , ezért nyomja meg a ” Ctrl + A” , majd törölje a háló tartja az ” Alt ” billentyűt, és kattintson a háló. Nyomja meg a “Törlés” gombot, hogy távolítsa el az eredeti boneset , így a kívánt háló .
2

importálása egy modellt ” GTA : San Andreas ” , és a ” Forgatás” és a ” Move ” parancsokat , összehangolja a háló a modellt ” GTA ” pontosan . Meg kell , hogy olyan pontos , amennyire csak lehetséges , különben nem lesz sok technikai kérdéseket a végtermék .
3

Igazítsa a modellek tökéletesen. Meg kell váltani perspektívák között nézőpontok érdekében pontos helymeghatározás . Jobb klikk a ” nézetablak ” nevet , mint a ” terv ” és válasszon egy másik nézet .

állítsa vissza a ” Pivot pozíció ” és a ” forgás ” az 0.0 , 0.0 , 0.0.To Ehhez menj a ” hierarchia Panel” , és válassza ki a modellt , majd kattintson a ” Adjust Pivot Only “.
4

Jobb klikk a ” nézetablak ” válassza ki a tér melletti ” Move ” és változtassa meg az értékeket az “X ” ” Y ” és a ” Z ” 0-ra . Ismételjük ezt a folyamatot ” forgatás “. Hagyjon “Adjust Pivot Only ” kattints rá újra, és menj a “Utilities” fülre. Válassza ki a modellt , majd nyomja meg a “Reset xform ” majd nyomja meg a “Reset Selected “.
kötélzet a Model
5

Kattintson az bőrű karakter, a modell, amely az importált közvetlenül a “San Andreas ” és menjen a “szerkeszthető Mesh ” a ” módosító ” fülre. Válassza ki a “Rendben ” ha a párbeszédablak. Menj a ” Vertex Mode ” A “Menu ” és válassza ki az egész háló. Ennek hatására a verticles , vagy a “pontok “, minden vörösnek .
6

Menj a ” Csatolás ” opciót, és válassza ki a modellt a menü “Edit Geometry “. Ismét válassza a ” Rendben ” a párbeszédablakban. Nyomja meg a “Törlés” gombot, és az eredeti bőrű gyalogos modell törlődik. Most már csak az fogja látni a modell a csontváz rajta . Lépjen ki a ” Csatolás ” funkciót , kattintson rá újra, majd hagyjuk ” Vertex Mode “.
7

Vizsgálja meg a munkát, és győződjön meg róla, minden , ahogy jónak látja . Ügyeljen arra, hogy a test , és győződjön meg arról, hogy semmi sem ment rosszul a transzfer, mint például a pixellation vagy hibás adatokat . Mostantól, a modell technikailag teljes . Azonban, mivel amivel egy másik modell , hogy megszerezzék a mozgalom programozás, a modell megpróbálja mozgatni azonos módon , ami a hibák és hibák , az új karakter nem ugyanaz a testalkata , mint az eredeti modell . Meg kell , hogy korrigálja a mozgását a karaktered manipulálásával a verticles .
8

Kattintson a választás ” Verticles ” A ” Skin módosító ” menüt. A problémás területek általában az ízületek és központok a mozgás , mint a csípő vagy a comb . Ebben a példában , a hangsúly a comb . Menj nézd meg a ” bal combján , ” kiválasztható a ” Side menü . ” Lesz sok verticles alkotó a bal combján , sárga színnel jelöltek . Észre fogja venni, hogy vannak olyan pontok , hogy ne legyen ott , mint például a verticles , hogy tartoznak a jobb combján. Ez súlyos hiba , mert nem tudja mozgatni a bal combján és a helyes lépés hasonlóan egyszerre . Jelölje ki ezeket a gazember verticles , és hozzárendelheti őket a jobb combján. Ismételjük ezt a folyamatot a test többi része , különös figyelmet fordítva a problémás területeken, mint például a karok és a törzs .
9

exportálása a modell a ” GTA ” játék fájlt . Annak érdekében, hogy nyissa meg a ” DFF IO ” A Kam Scripts (ismét , ez lesz a gyalogos modell) . Kattintson a ” modell ” csak , és a ” DFF IO” párbeszéd , válassza a ” GTA : San Andreas ” mivel a cél a modellt. Válassza ki a ” Skip COL ” , majd kattintson a “Bones /Skin Export . ” Válassza ki a célmappát ” Models ” a ” GTA ” program files, és ez lesz importálni közvetlenül a játék .

You must be logged in to post a comment.