Hogyan számoljuk támadás módosítók Pathfinder

Annak megállapítására, hogy a támadás sikeres , akár nem , meg kell összehasonlítani a támadást pontszámot a páncél osztály a cél. Ha a támadás pontszám magasabb, mint a páncél osztály a cél , akkor a támadás sikeres volt. Ha a támadás pont ennél alacsonyabb, akkor ez egy kisasszony. Annak megállapításához, a támadás pont , az első tekercs a D20 . Add hozzá a támadás módosítót. Kiszámításához a támadás módosítót , meg kell adni , és /vagy vonjunk le számos különböző módosítók képességeik alapján eredmények, méret, varázslatok és a külső változók . Utasítások
1

Találja meg alap támadás bónusz ( BAB ) a táblázatban felsorolt ​​minden egyes karakterosztály szakaszában a Core szabálykönyv . Általánosságban elmondható, harcos karakter – harcosok , barbárok , Rangers , lovagok – kezdődik a BAB egy első szinten és a haladás egy egy szinten : míg a nem – harcos karakter – varázslók , tolvajokat , papok , druidák , bárdok – kezdődik a BAB zérus szintű és a haladás lassabban.
2

Add erődet módosító a közelharci támadások és az ügyesség módosítóval távolsági támadásokat . Kiszámításához a képesség módosító , ossza a képességét pontszám a két , ​​kerek le, majd vonjuk ki öt . Például egy képessége 18 pont vagy 19- ad egy módosító négy .
3

Add a méret módosítót. A legtöbb játszható faj normális méretű , míg a félszerzetek és gnómok kicsi . Normál méretű karakterek mérete módosító nulla : Míg a kis karakterek a bónusz egy. Lásd a méret módosító táblázat ( 179. oldal , a Core szabálykönyv ), a teljes listát a méret módosítók .
4

hozzá a tartomány büntetés egy távolsági támadás . Ha a cél az, belül a felsorolt ​​tartományban a fegyver, ez a szám nulla lesz . Ha a cél távolabb van , mint a tartomány a listán, majd adjunk hozzá egy negatív két tartomány büntetés minden tartományban egysége közötti távolság a lövő és a cél. Például egy rövid íj egy sor 60 láb . Ha a cél 80 méter távolságra , akkor van egy sor büntetést negatív kettő. Ha a cél 125 méter távolságra , a büntetés negatív négy .
5

Adja hozzá a fegyver vagy elem bónuszokat .
6

Add semmilyen bónuszt a fegyvert képzés, ha van ilyen . Fegyver képzést egészíti ki a plusz egy , hogy elérje bónusz egy kiválasztott csoportja fegyverek – mint például a tengely , nehéz pengék, könnyű pengék , számszeríj és Flails .
7

bármely egyéb, támadó dobás módosítók , amelyek alkalmazhatók . Táblázat 8-5 A 195. oldalon , a Core szabálykönyv felsorolja a lehetséges támadás módosítók . Néhány példa a támadási bónusz olyan határoló ( +2 ) , Invisible ( +2) és a magasabban fekvő ( 1 ) . Néhány negatív támadás módosítók elkápráztatta ( -1 ) , Megijedt ( -2 ) , hajlamos ( -4 ) és a Kusza ( -2 ) .

You must be logged in to post a comment.