Hogy van Kinect eltér EyeToy ?

Microsoft Kinect és a Sony EyeToy egyaránt kamera tervezték játékkonzolok . Eltérő mértékben , hogy nyomon tudja követni játékos mozgás és integrálni ezt a játék, nem pedig egyszerűen csak támaszkodhat a hagyományos kézi vezérlők . Kinect egy lényegesen bonyolultabb rendszer, mint a EyeToy , és a két változó több jelentős módon. Device Support

Kinect készült , és támogatja , az Xbox 360 konzolt , része a ” jelenlegi generáció ” mivel az 2013. berendezés is használható a Windows számítógépeken a Microsoft kiadta a szükséges illesztőprogramokat és a kódot a fejlesztők számára. EyeToy , másrészt , úgy tervezték, hogy a PlayStation 2 , de ez is működik a jelenlegi generációs PlayStation 3 . Ez utódja , a szem, kifejezetten a PS3 . Sem a EyeToy sem az Eye konkrét támogatást számítógép használat ; azonban , letöltheti külső tényezők , hogy akár eszköz jár, mint egy webkamera és mikrofon .
berendezések

Kinect egyetlen eszköz két kamerával – az egyik a képkészítés , az egyik a mélység észlelés – négy mikrofon kiszűri a háttérzajt . Az EyeToy és Eye egyaránt egyetlen kamera egy beépített mikrofonnal , amely hatással lehet a háttérzaj , és nem tudja megkülönböztetni hangokat. Míg az EyeToy és Eye az azonos méretű és alakú , mint a legtöbb PC webkamera , a Kinect egy sokkal szélesebb téglalap alakú , és motorok automatikusan döntse meg a felfelé vagy lefelé , hogy a legjobb hangsúly a lejátszón.

vezérlők

Kinect nem igényel a játékosok minden formájának használatát szabályozó és ehelyett el utasítást kizárólag a játékos mozgását. A szem nem megragadni bemeneti parancsokkal , hanem használja a videót a játékos , hogy hozzon létre egy on- képernyőn látható kép keverés valós és játék felvételeket . Az EyeToy tudja fogadni parancsokat két opcionális kézi vezérlő bocsátanak ki a színes fény és a pálya a játékos kézmozdulatokat .
Depth Perception

használata két kamera : az a Kinect képes érzékelni , hogy milyen közel vagy távol a képernyőn a játékos állt, és így a pálya mozgásának három dimenzióban. A szem és az EyeToy csak a pálya két dimenzióban – fel és le , jobbra és balra . Ez korlátozza a lehetőségeket nyitott a játék tervezői nyomon követésére mozgalmak és szűkíti a lehetséges bemeneti parancsokkal .
Nem játék használ

Xbox konzol támogatja a Kinect ellenőrzések kívül a játék . Például , lehet ellop a kezét, hogy mozoghat a menüben, vagy hangutasításokkal , hogy a kiválasztás . A PC- támogatás lehetővé teszi a széles körű technológiai felhasználások . A szem és a EyeToy korlátozódik , hogy támogatja a speciális játékokat , így nem lehet használni őket menüt ellenőrzések vagy egyéb konzolos alkalmazások .

You must be logged in to post a comment.