Szabályok Chinese Checkers

A játék a kínai ellenőrök találták Németországban alapuló játék az 1880-as úgynevezett Halma . Az 1920-as években , nem volt nagy az érdeklődés a keleti tudomány , így a két amerikai kapta a játék kínai dáma összhangban azzal, hogy a mah -jong-ot és a felfedezés a Tutankhamon sírok ugyanabban az évtizedben . A szabályok a kínai ellenőrök könnyen megtanulható . A játék játszható két , ​​három, négy vagy hat játékos . Playing berendezések

kínai ellenőrök játéktáblán egy hatágú csillag , és minden ponton festett különböző színű . Közös használt színek fehér, fekete, zöld, piros , kék és sárga, de a tábla lehet bármilyen színkombinációval , amíg azok könnyen megkülönböztethetők. A játék darabjai lehet szinte semmit , attól függően, hogy milyen típusú tábla használata . Csapok és golyók jellemző darabok , de a nagyobb létszámú testületek lehetnek lemezek emlékeztető ellenőrző darab. A szett hat játék tokenek lesz ugyanolyan színű , mint a csillag pontokat.
Beállítás

beállítása a játék mindössze néhány perc alatt. Két vagy négy játékos , mindenki kiválaszt egy pontot , ügyelve arra, hogy minden játékos szemben az ellenfél . A három játékos , a játékosok a csillag pontok egyenlő távolságra egymástól . Minden játékos választ egy színt, és elhelyezi a játék darabjai a saját csillag pontokat. Ha mindenki készen áll , flip egy érmét , hogy ki megy, az első , vagy megállapodnak egy személy, aki az első lépést.
Játék Játék

minden körben , a játékos egy játék, darabja egy szomszédos lyuk, vagy ugrik át egy másik darab . Ha a darab kész mozog, vagy ugrás , a körnek vége . Jumping darab is előfordulhat , amíg a játékos token nem ugrik többé. Lehetséges, hogy indul az eredeti háromszög , ugorj darab, és a végén a másik csillag pontot . Lehetőséged van , hogy ugrani ellenfél darabok , valamint a saját . Azt is irányítható körül bármely részét a testület , többek között használt csillag pontokat és ellenfél háromszögek . Ne feledje, hogy nem darab lekerül a tábláról , és amikor egy ék és a márvány eléri a szemközti háromszög , a darab csak mozgatni a részben .
Winning

az első ember , hogy helyezze át az összes darabját a szemközti háromszög nyeri a játékot . Azonban, ha az ellenfél bábuját blokkolja az utolsó lyukat a játékos kell ahhoz, hogy végig a játékot , hogy a játékos cseréld le a darabokat. Ezt a szabályt kell megállapodni az elején a játék , mert technikailag semmi illegális ellenfele hagyva a darab , hogy blokkolja az ellenfél .

You must be logged in to post a comment.