Hogyan készítsünk egy algebra Board Game

Algebra is nehéz , és nem tetszik téma a gyermekek , de néhány szórakoztató tevékenységek , mint például a matematikai alapú társasjáték , lehet, hogy még vonzóbbá . Akár egy tanár, aki azt akarja, hogy felhívja a diákok figyelmét , vagy a szülő, aki célja, hogy bemutassa a szórakoztató oldalát algebra , az eredeti társasjáték is , amire szüksége van. Tervezése a tábláról , és más a játék elég egyszerű, de a legnagyobb kihívást jelentő feladat jön az érdekes szabályok és nyújtó non -stop akció . Utasítások
1

Osszuk el a 15-os 15- es tábla a 60 négyzet . Döntetlen hét sor nyolc terek és egy sor négy négyzet segítségével uralkodó. Minden téren kell mérni 1 1/2 1 1/2 hüvelyk .
2

Írja a “Start ” a bal alsó tér és festeni a téren kék . Minden 10 terek, köztük a 10., 20. tér és így tovább , írja a “Súgó “, és használni a zöld színt . Írja “Kihívás ” az ötödik téren , festeni piros és ismételje meg a mintát minden 10 négyzetek .
3

csak egy szín a többi blokk , mint a sárga . Azonban az utolsó négyzet tartalmaznia kell a ” győztes ” , és egy eltérő színű .
4

Hozzon létre egy 25 ” Help ” kártyát és egy másik 25 kártya készlet “Kihívás “. ” Help ” kártyát ki kell terjednie egyszerű algebra feladatok, mint például bemutatja a pizzát vágott négy és megkérdezte frakció minden szeletet képvisel. ” Kihívás ” kártyákat kell tartalmaznia nehezebb feladat , beleértve az egyenleteket , mint a 3x +5 x = 14 .
5

festék vissza a ” Help ” kártyákat zöld és hátul a ” Challenge “kártyákat piros. Minden alkalommal, amikor egy játékos esik a ” Help ” szögletes , van , hogy nem egy könnyű feladat , hogy lépjen a következő zöld négyzet automatikusan , különben meg kell menni öt négyzet vissza . Ugyanez vonatkozik a ” kihívás” kártya, de sokkal nehezebb feladatokat.
6

Cover Die oldalán fehér matricák. Cserélje ki a pontok szimbólumai matematikai műveletek , mint például a ” + “, ” – “, ” — ” és a ” ÷ “. Tartalmazza az összeadás és kivonás szimbólumot kétszer.
7

Tájékoztassa a játékosoknak , hogy dobja egy rendes hal első, hogy egy szám, akkor a szimbólumot meghalnak, és utána még egy rendes kocka a második számot. A játékosoknak meg kell mozgatni a sok blokk a művelet eredményét , de csak akkor, ha megtalálja az első . Ha az eredmény egy decimális szám , mint a 6/4 = 1,5 , akkor a játékosok kell kerekíteni az eredményt.
8

Magyarázd el, hogy a győztes az első játékos, meghaladja a 60 , akkor is, ha eléri a 61 , 65 és így tovább. Hogy a játékosok számára, hogy saját személyes játék darab, vagy egy kis játék , mint a játék katona , amíg meg tudja különböztetni , hogy a többi játékos darab.

You must be logged in to post a comment.