tanácsok és Csal a Mortimer Beckett – Time Paradox

” Mortimer Beckett és az idő Paradox ” a második játék a Mortimer Beckett sorozat. A cél az, hogy megtaláljuk rejtett tárgyakat , de ez is tartalmaz rejtvényeket. Ebben a játékban , Mortimer be kell zárni egy ideig portált előtt elpusztítja a világot. Nagybátyja létrehozott egy időzített bomba , hogy bezárja a portált . A bomba kapott szívja be a portál , és osztva több tucat darab . Mortimer meg kell találnia az összes ilyen szétszórt darab teljesíteni küldetését . Keresse meg a sebességváltó

Ellentétben a legtöbb rejtett tárgyakat játékok, akkor kell használni a tárgyakat megtalálni . Minden elem egy célt szolgál . Ha úgy találja, a kuka fedelét , van egy kuka valahol a játék várja a fedél . Elhelyezés a fedelet a Can fog valami történni, és mozgassa meg közelebb a győzelemhez . De hogyan találja ezeket a területeket ? Ha tegye a kurzort a terület és a sebességváltó jelenik meg , ez azt jelenti, hogy az egyik a talált tárgyak azon a helyen . Ezek a területek vannak elrejtve az egész játék .
Keressen egy helyen egy időben

a tételeket meg kell találni a szakadt szét apró darabokra. A darabok elszórtan az egész játék. Időt takaríthat meg , keresés minden helyszínen alaposan , mielőtt máshol. Menj egy új helyre , ha már nincs több darab , hogy hol van . Kattintson a tipp gombra . Ha van egy másik darab az adott helyen , a terület csillogást. Ha nincs olyan darab maradt , kapsz egy tippet arról, hová menjen legközelebb .
Kísérje figyelemmel a Locations

Vannak különböző jelenetek a játékon belül , és mindegyik zajlik egy másik helyre. Ne feledje , a tételeket meg kell találni törik számos darab . Bár az elemek jelennek meg egész a listán , nem teljes a jelenetet. Ha elakad , és nem talál egy darab , ez valószínűleg azt jelenti, hogy kell menni máshová. Lesz idő, amikor meg kell oldani a puzzle egy helyen , de hogy mit talál ott segít megtalálni a hiányzó darabot egy másik helyre.
Nézd meg a trükkös rejtvényeket

Puzzle vannak elrejtve az egész játék . Meg kell, hogy kitaláljuk, hogyan lehet megoldani őket, hogy lépjenek előre . Például , lehet, hogy kell, hogy a kulcsot ki egy zárt jar . Lehet, hogy feladja, és lépni valami másra . De később , ha ráakad egy zárt ajtót , hogy meg kell nyitni.

Nem fog egy tippet , hogy hol találja a kulcsot . Neked kell támaszkodnia a saját memória felidézni a helyét a fő zárva a jar . Ha megtalálja , akkor használja az egyik találta elem, hogy a kulcsot . Ha nincs módja annak, hogy a jar, ami azt jelenti, hogy folyamatosan játszik , amíg nem talál egy elemet a megnyitásához , vagy megtöri a jar .

You must be logged in to post a comment.