Hogyan működik a Handicap munka Starcraft 2 ?

A koncepció a hátrány már régóta része a versenysport , és eSports nem különbözik . A Starcraft 2 , hátrányok hogy magasabban képzett játékosok és az alacsonyan képzett játékosok versenyezni egyenletesebb szintre. Megértése , hogy ez a hátrány szerelő munkák segíthetnek , hogy a játék élmény a szórakozás és kiegyensúlyozott , hiszen nem befolyásolja a teljes játék . Beállítások : Matton

A handicap beállítások vezérlése az idő, hogy minden játék jön létre . A beállítások között mozog a 100 százalék – nem hátrány – 50 százalékos , a teljes hátrány . Minden játékos tudja állítani saját handicap szint a játékban lobby keresztül legördülő menüből a jobb oldalon a képernyő . Alapértelmezésben minden játékosnak van beállítva, hogy nem hátrány.
Épületek

Épületek érinti a hátrány beállításokat csak a rendelkezésükre álló találati pont. A hátrány beállítása 50 százalékkal csökkenti az épület találati pont a felére. A build idő , költség , és a termelés képességeit az épületek nem befolyásolja a handicap beállításokat.
Egységek

Az egységek a játék objektumok által leginkább érintett hátrány , mert egység egészség nagyon fontos , és finoman hangolt eleme a játék . Egységek egészségi hatással , de mint az épületek , a költségek és a képességek nem befolyásolja . Hátrány a beállítások nem befolyásolják , hogy mennyi baj megtörtént , sem.
Technologies

Technologies , hogy nincs egészség , a legkevésbé érintett játék objektumot. A sebesség, amellyel technológiák megváltoztatják fontos a következetes játékélményt , és mint ilyen, nem érinti a hátrány beállításokat. Ha technológiákat lelassult hátrány , sok játék stratégiák játszhatók le.

You must be logged in to post a comment.