Mélyedés játékokat játszani

E szünet játékok gyerekeknek játszható gyorsan , játszott bárhol , és igényelnek alig vagy egyáltalán nem tartozik. Red Light /Green Light : Matton

Az összes gyermek sorakoznak az egyik oldalon a játszótér , és a tanár , felügyelő vagy önkéntes diák ( a ” hívó ” ) áll a másik oldalon . Ez a személy azt mondja, “zöld utat “, és a gyerekek futnak az ember irányába . Bármikor , a személy kiabálni ” piros lámpa “, és a gyerekek is , hogy fagyassza be a helyszínen, és marad is , amíg a személy kéri, “zöld utat” újra. Gyerekek, akik nem állnak meg azonnal , vagy aki újraindul , mielőtt egy újabb “zöld utat “, kiesik a játékból . Az első gyermek , hogy azt a hívó , akkor vesz egy kanyart a hívó . Ha minden játékos kiesik , a hallgató vagy válasszon új hívó vagy újabb fordulat hívó .
Red Rover

Ez egy jó játék, hogy tesztelje és fejlesztése erő . Osszuk a gyerekeket egyenlő csoportok két , ​​és azokat sorban , egymással szemben , a megfelelő távolság ( legalább 50 méter ) között . Van minden csapat alkotnak láncot kézenfogva .
< P > Az egyik csapat kezdi kiválasztásával játékos a másik csapat , és azt mondja : ” Red Rover , Red Rover , hadd ( játékos neve) jön át . ” Ez a játékos akkor fut felé a másik csapat , és megpróbálja megtörni a láncot . Ha a lánc tartja , a játékos csatlakozik a csapat . Ha a lánc elszakad, a játékos visszatér egy tagja a másik csapat . A játéknak akkor van vége , ha az egyik csapat a játékosok.
< P > Red Rover szórakoztató és versenyképes , egy nagy előnye: Minden játékos végül a győztes csapat .

Four Square : Matton

A kréta , egy nagy négyzet a földön négy egyforma részre , mintegy 8 méter 8 láb. Egy játékos áll minden téren , és a négyzet szerinti sorrendben : király, dáma, herceg , hercegnő . A király pattog a labda , és eléri felé egy másik játékos . A játék addig folytatódik , amíg egy játékos eléri a labda (vagy eltalálja a labdát) előtt pattog a saját tér , a labda pattog kétszer előtti téren egy játékos eléri , vagy egy játékos eléri a labdát a határokat .

Ha egy játékos kiesik , költözik a legkisebb tér . Ha több játékos mint terek, a játékos mozog , hogy a hátsó sorban , és a játékos az első a sorban költözik a legalacsonyabb rangú tér , míg a többi játékos emelkedik rangban .
tag ( és variációk ) : Matton

Ez a klasszikus játék nagyon egyszerű : az egyik játékos választott “Ez “, és meg kell futtatni a többiek után , és megpróbálja felcímkézni őket . Mielőtt a játék elkezdődik , a határkő ( például egy fa vagy csatornába cover) választunk egy biztonságos helyre , és a játékosok is eltölteni egy megadott ideig rajta ( általában öt és 10 másodperc . ) Hotelben

Ha a ” ez a “címkék a játékos , hogy a játékos lesz ” Ez . ” Vagy , egy változata a játék az úgynevezett ” Freeze Tag “, ahol megjelölt játékosoknak meg kell állítani a helyszínen , és nem tud mozogni , amíg egy másik játékos megmenti őket mászik át a lábukat.
< P > Egy másik variáció lehetővé teszi a játékosoknak , hogy hozzon létre ideiglenes biztonságos területre hívja ki egy elemet a kategóriát a ” It” megkísérli , hogy egy tag. ( Ez lehet a modell autó , a nevét egy könyv , a reggeli gabonapehely , a szín, a tv karakter minden kategória nagy darabszám benne ) . Ha a játékos nem ezt sikeresen ” ” kell folytatni , hogy valaki mást. Minden elem az egyes kategóriákban is csak egyszer használható .
500

Egy játékos áll egyik végén a játszótér , és a többiek sorban a többi ( a legjobb, ha legalább 100 láb , vagy úgy a kettő között. ) a játékos dob egy labdát vagy a levegőbe , vagy pattog keményen le a földre , és a többi játékos megpróbálja elkapni .

Catching légy labda ér 100 pontot . Fogása ugrál érdemes 50. Vannak gyerekek, akik játszanak , hogy a labdát, pattog többször meghalt , míg mások játszani a szabály, hogy a labdát, amely visszapattant kétszer ér 25 pontot .
< P > Az első játékos, aki gólt 500 a következő , hogy dobja a labdát. A pontok tartják a becsület rendszer .
Kidobós

Ez a fizikai és potenciálisan veszélyes játék, de ez is egy régi játszótér kedvence. A gyerekek egyenlő arányban oszlik meg a csapat két oldalán egy középvonal . A játék akkor kezdődik, mindkét csapat versenyzés felé a vonalat , hogy összegyűjtse a labdákat rá háruló ( legalább egy , általában több ) . A cél az, hogy megszüntesse tagjai a másik csoport ; játékos kiesik , amikor elütötte egy dobott labdát , vagy ha a labdát dobja elkapja a cél .

Kiesett a játékosok újra be a játék, amikor a tag a csapat elkapja a labdát.

You must be logged in to post a comment.