Hogyan készítsünk egy Lóverseny Dice Game

eltölteni egy napot a lovas pályán , Viszont a sok versenyen előforduló , egy szórakoztató módon eltölteni egy napot , különösen , amikor részt vett a barátokkal. Tracks gyakran nehéz eljutni , azonban, és a szerencsejáték hozza a veszélye, hogy elveszítik a pénzt , ami elszabadul , ha hagyjuk. A Lóverseny Card Game lehetővé teszi a játékosoknak , hogy fut kocka szimulált versenyen otthon közben játék pénz , megakadályozza, hogy a játékosok valóban elveszíti egész során races.Things amire szüksége van
poszter tábla , 12 in 12 in
Ruler
Állandó marker
22 Index kártya , vagy egy pakli játékkártya
11 token
játék pénzt ( a Monopoly vagy hasonló játék) vagy póker zseton
2 Die

Show More utasítások
létrehozása Game
1

Rajzolj egy téglalapot, 11 cm széles és 1 inch magas, 1/2 inch egyik szélétől , és 1/2 , mindkét oldalról a poszter fórumon. Osszuk a téglalapot a 11 1 -es széles terek, és megbélyegzi 2-12 .
2

Döntetlen további kétsoros a számozott téglalapok , és oszd minden a 11 négyzet .

3

Rajzolj egy sor fölé a sorokat a 2. lépéstől , ezúttal csak 9 négyzet széles, az első és az utolsó oszlop nem jellemző a téren. Folytassa az új sort , eltávolítja a négyzet mindkét végén , amíg a végső sor , amely csak a tér 7 oszlop befejeződött. Ez a versenypálya .
4

Trace körül négy kártya az üres tér felett a versenypályára. Ha a kártya, nyomon követni a játékkártya . Ha index kártyák , vágott egy kártyát félbe, és nyoma körül, hogy . Ezek a foltok tartja a négy karcos lovakat. Jelöld be az első nyomkövetés ” 1X ” , a második ” 2X ” stb
5

Készítse elő a ló kártyák a játék . Ha a kártya , vegye ki az ászok és királyok a fedélzetről , így csak a 2. a királynő minden ruha . Ha az index kártyák, vágja le a lapok a felére , így 44 kártya, és a címke négy kártyát “2”, négy kártyát “3” és így tovább, egészen a 12. .
Játék a játék

6

Tegyünk egy játék token mind a 11 számozott négyzetek a táblán .
7

szét még összeget , hogy minden játékos részt vesz a játékban .

8

Keverd meg a ló kártyák és kezelni őket, hogy a játékosok , amíg minden játékos egy kártyát , és minden játékosnak fizetnie a bank a megfelelő nevezési díj a versenyre. Ne aggódj, ha néhány játékos kap több kártyát , mint mások , mivel ez még ki, mint az üzlet megy az asztal körül .
9

már a játékos a bal oldalon az osztó tekercs a kocka . Bármelyik szám hengerelt , hogy a ló karcos , és a négy lapok számát kerülnek a ” 1X ” téglalap . Minden játékos , aki egy kártyát, ez a szám meg kell fizetnie a bank további díjat egyenlő a faj nevezési díj , és a ló token el kell távolítani a fórumon. Ismételje meg még háromszor , a die körbeadogatása balra , amíg a négy egyedi lovak megkarcolódott.
10

kezdődik a verseny , ha négy lovat is karcos , és a hét marad , azáltal, hogy a következő játékos felváltva roll a kocka . Ha a dobott szám megegyezik a lovat a versenyen , mozgassa a token előre egy helyet. Ha egyezik a karcos ló, a görgőt kell fizetnie a díjat egyenlő a nevezési díj szorozva a semmiből módosító a ló. Például a harmadik ló karcos van a ” 3X ” spot , és kerülne a görgő három nevezési díjat a bankot.
11

Folytassa gördülő , amíg aktív ló számot hengerelt míg a az utolsó hely az oszlopban . Ez a ló a győztes ló . Az inkább egy számot kell hengerelt , minél többször kell hengerelt nyerni. A 7-es, például meg kell hengerelt 8-szor nyerni , míg a 2-es vagy 12 kizárólag hengerelt 3-szor.
12

Split a nyereményt a pot között mind a négy győztes jegyeket. < Br >
13

Folytatódik a futás akár egy meghatározott számú versenyen ( amíg mindenki foglalkozott , például), vagy addig, amíg egy játékos elfogy a pénz . A játékos , aki a legtöbb pénzt hagyott nyer .

You must be logged in to post a comment.