World of Darkness Character Ötletek

Vannak különböző módon , hogy dolgozzon ki karakteres ötletek a “World of Darkness” játék rendszerek . Néhány karakter típusok , amelyek jobban megfelelnek bizonyos rendszerek – Changeling , Mage , Vampire , Werewolf , Demon , Wraith vagy a vadász – , mint mások . Végül , a játékos jöjjön ki valamit, amit talál érdekes és játszható az adott kampány. Egyszeri krónikák jobban megfelel a néhány típus , és a több éves krónikák jobbak mások számára. Kampány vagy Chronicle stílus

A legfontosabb szempont a karakter ötletek a kampány, vagy krónika stílusban. A harc -orientált karakter nem fog beilleszkedni jól , vagy sok a teendő, a politikában vagy bírósági – alapú játék . Hasonlóképpen , egy tartalék , tudományos igényű nem működik jól egy -shot , Pentex stílusú játék . Ellenőrzése a Storyteller mindig jó ötlet , hogy mi ő képzeli , mint a stílus vagy hangot a krónika .
Group Dynamics

Egy másik fontos szempont a csoport dinamika . Ez ugyanolyan fontos a “World of Darkness” játék , ahogy azt az FRPG csoportban. Ha hat játékos hosszú távú krónika öt játszik harc szörnyek, majd egy hatodik harci -orientált karakter valószínűleg túlzás . Ebben az esetben , egy lopakodó , misztikus , a tudás vagy befolyásolják – alapú karakter lehet több segítséget. Egy kicsit komikus – ostoba Malkavian , Ragabash vagy Nuwisha – lehet, hogy nem a helyén , sem.
Forrásmunkák

kiváló forrása a jellem ötletek a különböző forrásmunkák által közzétett White Wolf . Amellett, hogy a központi szabálykönyv , a törzs , a hagyomány , klán , hozzátartozók és a többi alcsoport specifikus könyv tartalmaz néhány kezdő sablonokat. Néhány más forrásmunkák , mint például a “Vampire : The Masquerade ” könyveket Ghouls és a vének is néhány sablont . A legtöbb ilyen sablonok illeszkednek a klán és a hagyomány sztereotípiákat. Néha szórakoztató lehet játszani egy karaktert , aki a teljes ellentéte ilyen típusú .
Történelmi Inspiration

History forrása lehet az inspiráció is. Néhány karakter lehet alapozni történelmi alakok , mint Napóleon vagy Julius Caesar , vagy a típus, mint a szamurájok vagy a dominikánus barátok . Mások , különösen a “Vampire ” vagy a ” Múmia” krónikák , valójában a történelmi alakok magukat. Nyilvánvaló, hogy ez a módszer is , hogy egy kis kutatást a pontosság, de a különböző játékok csoportok és fogalmak törekszik különböző szintű pontossággal .
Irodalmi vagy Pop Culture Inspiration

An további inspiráció forrása lehet irodalmi vagy popkultúra forrásokból. Mindkét esetben , akkor jobb, ha a forrást laza inspirációt , hanem hozzon létre egy klón. Lejátszása egy másolatot a Lestat , például , valószínűleg kiváltani gúny helyett érdeklődés a játék társulat . Hasonlóképpen , FRPGs , használja az analógia , már telített Drizzt Do’Urden klónok arra a pontra , hogy az elfek két kardot visel általában eleget tesznek a gúny és megvetés . Még így is , a Mage ihlette Shakespeare Prospero , vagy Neil Gaiman Richard Mayhew érdekes lehet .

You must be logged in to post a comment.