Hogyan készítsünk egy tréner Insaniquarium

” Insaniquarium ” egy akvárium játék, ahol a cél az, hogy a vízi barátok, biztonságos, egészséges és boldog , amíg úszni körül felvette a különböző értéktárgyakat . Ön megváltoztathatja funkciói a játék , és nem tett a tervező , hogy megkapjuk korlátlan él , az élelmiszer- , golyók , kagyló és tárgyakat. De ha megváltoztatja ezeket a RAM memória folyamatokat , a változások nem tartós , és meg kell tennie a módosításokat, minden alkalommal, amikor a játék . Azáltal, hogy egy edző , hogy a vonat a játékot, hogy a változtatásokat a kattintson a gombra. Utasítások
1

Töltse le és telepítse a RAM memória szkenner olvasni a játékot folyamatokat. Keresse meg a programok, mint a T- keresés , memória hacker szoftver vagy Cheat Engine , hogy segítsen megtalálni a folyamatokat , amire szüksége van a RAM .
2

Indítsa el a ” Insaniquarium ” játék. Keresse meg az életek számát , több kagyló, élelmiszer pellet vagy több golyó van . Írja le a számot módosítani kívánt . Szünet a játék, amit rendesen.
3

Nyissuk ki a memóriakártya olvasó programot, és válassza ki a “Process ” gombra , hogy mely folyamatok használnak . Kattintson a ” Insaniquarium ” játékot a listáról lehetőségek jelennek meg. Kattintson az első nagyító ikonra folyamatok fülnél, hogy megnyissa a keresőmezőbe. Válassza ki a ” pontos érték ” és “1 Byte “, mint a beállításokat. Ez lehetővé teszi, hogy a program , hogy keresse meg a pontos értéket meg szeretné változtatni a programban .
4

Nyissa ki a játékot, és tartsa be az értéket a kívánt objektumot változtatni . Csökkentse minimálisra a játékot, és térjen vissza a lapolvasó programot. Írja be az értéket megfigyelhető. Kattintson az “OK ” , és vegyük észre a nagy számú folyamat úgy tűnik, ezzel az értékkel . Ez a szám túl nagy ahhoz, hogy megtalálja a pontos tárgyat keres így szeretné szűkíteni a listát, tovább .
5

Visszatérés a játék ablakot , és adja meg a lejátszási mód . Szándékosan elveszíti az egyik objektumot próbál változtatni. Megjegyzés az új érték az objektum eggyel csökken . Szünet a játék .
6

Nyissa fel a lapolvasó programot. Megjegyzés: a többi nagyító ikonra a ” Folyamatok” fülre . Kattintson erre az ikonra , és adja meg az új értéket a keresési mező alatt megjelenő . Ne feledje, hogy kevesebb folyamatok jelennek meg az ablakban, ezen a számon . Vissza a játék , indítsa el a lejátszási mód és csökkenti az értéket ismét egy. Szünet és minimalizálja a játékot, hogy visszatérjen a szkenner . Ismételje meg a kereső , hogy történt, de be a frissen csökkentett érték . Kattintson az “OK ” , és vegyük észre a folyamatok számát csökkentik újra. Ne feledje, hogy ma már csak mindössze 1-3 folyamatok az ablakban.
7

Játszd a játékot újra és csökkenti a tárgyat újra egyet . Szünet a játékot, és térjen vissza a lapolvasó alkalmazást . Kattintson a második nagyító ikonra, és csökkenti az értékét újra egy a keresőmezőbe. Kattintson az egyik folyamat, amely felbukkan , hogy fagyassza be az objektumot , és kapsz korlátlan mennyiségű objektum .
8

letöltése és telepítése a játék, edző kit , mint a tréner Maker Kit , Game Trainer Stúdió vagy Magic Trainer Creator . Nyissa ki a tréner kit úgy dönt, hogy töltse le és minimalizálja azt az eszköztárra . Hagyja a RAM folyamatot ablakot , és tegye a játékot a lejátszási módot .
9

választása a projekt nevét az edző a tréner kit programot, és kattintson a ” Create “. Keresse meg a “Insert ” fülre , amely a legtöbb oktatók a ” Dialog ” fülre. Legyen két gomb a “Button” opciót. Jobb klikk az első gombot , majd kattintson a “Tulajdonságok . ” Change “Be ” állásba. Jobb klikk a második gombot, válassza ki a “Tulajdonságok ” és a változás a helyzetben, hogy “OFF “.
10

Nyissa meg újra a RAM folyamatot szoftvert, és kattintson az első nagyító. Válassza ki a játékprogram a folyamatok listájában megjelenő .
11

a foltozott kód, amely úgy néz ki, mint ez jelenik meg a középső ablakban:
Folt script : ” Poke 48D87E 90 90 ”
javítatlan script : ” Poke 48D87E 89 01″
a tényleges folt és javítatlan script eltérhet a fenti , de megjelennek a ezekben a kategóriákban .
12

kiemelése és másolja a kódot a foltozott script kategóriában. Visszatérés a játékot tréner szoftvert és jobb klikk “Button 1 . ” Választás ” Írd Memória Actions ” -et a foltozott forgatókönyvet, így néz ki, valahogy így : ” Poke 48D87E 90 90 ” (vagy bármi is a foltozott script meghatározása ) . Kattintson az ” Apply ” beállítani a gomb script parancsot .
13

Jobb klikk a “Button 2” és válassza ki a “Write Memory intézkedéseket. ” Be a javítatlan script itt. Kattintson az ” Apply “.
14

Válassza ki a “Build Settings ” fület, majd kattintson duplán a nevére a tréner tetted. Kattintson a “Build Project ” gombra, és várja meg a program összeállításához . Zárja be az összes programot , és nyissa meg újra a Insaquarium játékkal és a képzési program . Kattintson a gombra, 1. kapcsolja be a tréner a játék közben .

You must be logged in to post a comment.