Hogyan hozzunk létre egy D & D 3.5 Character

Mielőtt elkezd egy új Dungeons & Dragons kampányt , akkor létre kell hozni egy karaktert fogalom. Mindegy, hogy egy agilis elf gazember , aki felveszi minden rendelkezésre zsebében vagy a törpe pap, aki azt akarja , hogy a hírt az ő hite az egész világon , az a fajta karakter létrehozása határozza meg, hogy hogyan fog játszani a játékot . A D & D 3.5 Játékosok kézikönyve végigvezeti a létrehozás folyamata , és felsorolja az összes rendelkezésre álló lehetőségeket az új character.Things amire szüksége van
Character sheet
3 hatoldalú kockával
D & D 3.5 Players Handbook

Show More utasítások
1

Roll három, hat oldalú kocka, és adjuk hozzá a számokat össze, hogy megtalálja az első képességét pontszámot. Ismételje meg az eljárást még ötször , így van egy összesen hat pontszámok kezdve három 18 . Ön képes pontszámok az alapja minden a karaktered egyéb készségek és képességek.
2

Írja le a hat pontszámok a ” Ability eredmények ” részben a bal oldalán a karakter lapon . A pontszámot szükség esetén a típusú karaktert szeretne játszani , mint például amivel a legmagasabb pontszámot az ” intelligencia” , ha azt szeretné , hogy játsszon egy varázsló vagy ” erő ” , ha akarsz játszani egy harcos .
< Br >
3.

Válassza ki az egyik faj található a második fejezetben a Player kézikönyve , mint például az “emberi “, ” elf” vagy “fél – ork . ” Jegyezze fel a képesség pontszám módosítót az a faj , mint például a 2 alkotmány és -2 karizma egy törpe karaktert . Változtasd meg a képesség, pontszám részben kell.
4

írja le a speciális képességek , amelyet a versenyt a ” Különleges tulajdonságok ” részében a karakter lapon . Például az elf faj megkapja a “Low Light Vision ” és a ” Martial Fegyver jártasság : hosszúkard ” képességeit .
5

Vizsgáljuk meg a rendelkezésre álló osztályok Harmadik fejezet A lejátszó Kézikönyve , és válassza ki az osztályt kívánt használni a karaktert , mint például a ” druida ” vagy ” Monk “. Írja meg választás a “Class ” rovat tetején a karakter lapon.
6

vizsgálni a ” hit meghalni ” az az osztály, mint például a ” 1D10 ” egy harcos . Mark le a találati pont alapján a hit hal meg a ” Hit Points ” című részt . Például egy harcos kezdődik 10 találatok plusz a bónusz , amiért a nagy alkotmány pontszámot . Vizsgáljuk meg a bónusz táblázatot a 9. oldalon a Player Kézikönyve , hogy megtalálják a bónusz az alkotmány pontszámot , mint például a “+1” a pontszámot 12 .
7

Keresse száma skill pontokat a osztály , amely megjeleníti a ” Class Skills ” című részt . Például egy barbár kezdődik négy skill pontokat , valamint az intelligencia módosító , négy alkalommal . Kinyitni a negyedik fejezet a játékos Handbook listájának megtekintéséhez készségek .
8

hozzárendelése a rendelkezésre álló skill pontokat, hogy a készségek felsorolt ​​Negyedik fejezet . Vizsgálja meg a táblázatot a 63. oldalon , hogy mely készségeket cross osztály készségek az osztály . Például , az “Escape Artist” készség egy kereszt osztály készség a barbár osztály , ami azt jelenti , hogy meg kell tölteni a két skill pontokat vásárolni az egyik pont , hogy a készség .
9

Írja le a képességeit a ” Skills ” részben a jobb oldalán a karakter lapon . Vizsgáljuk ötödik fejezet a játékos Handbook listájának megtekintéséhez a bravúrokat. Pick bármelyik bravúr a karaktert , és írd le a ” Képességek ” részben . Az emberi karakter kap egy ingyenes bónusz bravúr az első szinten .
10

Vizsgálja meg a 111. oldalon , a játékos a kézikönyv , hogy pontosan mennyi a kezdő aranyat a karaktered osztály , mint a ” 125 ” a ” Rogue ” osztályban. Írd le minden olyan berendezés Hetedik fejezet , hogy meg szeretné vásárolni az induló arany, mint a páncél vagy fegyver . Írj le minden változást a páncél teszi , hogy a páncélt osztály a ” Armor Class ” rovat közepe táján a karakter lapon.
11

Írja le a maradék adatait a karakter, mint például a nevét, istenség és erkölcsi összehangolás. Meg fogja találni leírást a rendelkezésre álló istenségek és kitűzések a hatodik fejezet a Player kézikönyve .

You must be logged in to post a comment.