Hogyan készítsünk Texturált Nézz Team Fortress 2

A ” texturált look” a “Team Fortress 2 ” a testreszabás egy textúra a játék , hogy a modell textúra fellebbezést , hogy egy adott felhasználó a játékszoftver . Ez úgy érhető el a használatával a GCF böngésző plug- inek, Steam ( a program, amelyen keresztül “Team Fortress 2” fut ), és az Adobe Photoshop . Ez egy közepesen nehéz feladat , és könnyen okozhat textúra lesz kihalt , ha nem megfelelően festeni a textúra , és nincs tartalék . Ez az útmutató lépésről -lépésre eljárás sok textúra művész használhatja , a sok képzettségi szint . Utasítások
előkészítés /kicsomagolása a kívánt fájl módosítása : Matton 1

Töltse le a következő programokat : Matton

GCFScape vagy GCFExplorer

.vtf plugin Photoshop

( lásd alatt) .
2

Kövesse a .vtf bővítmény letölthető , hogy telepítse a Photoshop . Az utasítások szerepelnek a “Readme ” fájlt .
3

Győződjön meg arról, hogy a Steam , és a futó programok a Steamen keresztül zárva vannak .
4

Készítsen egy mappába a mentést textúrák módosítani szeretné . Ez az eljárás nem feltétlenül szükséges mentést , de ez egy jó gyakorlat, hogy készítsen biztonsági másolatot a textúrák módosítani kívánt ; ez a fájdalom , hogy elhoz egy alapértelmezett textúra másodszor .
5

Nyissa meg a kiválasztott GCF böngésző szoftver , és nyissa meg a TF2 .gcf fájlt az említett programban . Ez tipikusan található “C: \\ Program Files \\ Steam \\ SteamApps . ”
6

Bent a .gcf fájlt , kattintson a ” TF \\ anyagok \\ modellek. ” Erről a helyről , ha szeretné módosítani a karakter skin , menj a ” játékos “. Ha módosítani szeretné a fegyver skin , menj a ” fegyver & gt; v_models . ”
7

kicsomagolod a .vtf a választás , hogy a mappa backup fájlokat , és hozzon létre egy példányban . Legyen teljesen biztos , hogy nem változtatják meg legalább az egyik azonos fájlok minden textúra .
Szerkesztése a kívánt fájlra : Matton 8

Megnyitás Photoshop .vtf plugin telepítve . A szoftver nyílt bármit .vtf fájlt szeretnél szerkeszteni .
9

Szerkesztés kívánt részének textúra egy kívánt egyedi skin – szalonna mintás nadrág , pl . Kreativitás erősen ösztönzik . Nagyon biztos a hatás belül maradjon a kívánt részt a textúra. Ennek elmulasztása okozhat az egyéni textúra átfedés a nem kívánt területeken , és tönkreteszi a bőrt .
10

Mentés a módosított textúra fölött a régi struktúra , ügyelve arra, hogy a biztonsági mentés készült . Ne módosítsa a kiterjesztést ; a fájlt kell .vtf . Egy ablak jelenik meg , amikor megpróbálja menteni , kérve .vtf lehetőségeket. Ne módosítsa a lehetőségek ; hagyja őket , rendben van , hogy van egy kész használható .vtf skin fájlban.
alkalmazása Your Skin : Matton 11

Create a következő mappákat az alábbi helyeken az idézőjelek feltüntetve a szükséges név : Matton

~ \\ Desktop \\ ” anyagok “, akkor ~ \\ Desktop \\ anyagok \\ ” modellek ”
12

A következő könyvtárakat kell létrehozni ezen pont : Matton

~ \\ Desktop \\ anyagok \\ modell \\ “fegyvert” ( vagy a ” játékos “, attól függően, hogy módosított karaktert bőr , vagy a fegyver skin ) .

Ha módosította a karakter skin , hozzon létre egy mappát a ” játékos ” mappa nevét a bőr osztályt , hogy módosított (azaz a ” Medic “, hogy továbbra is a folytonosságot a bemutató . Ne feledje, hogy az összes karakter kisbetűs . ) . Helyezze a módosított játékos bőrt az osztály nevű mappába .
< P > Ha módosította a fegyver skin , hozzon létre egy mappát a “fegyvert” nevű mappát ” v_models “, és helyezze el a skin fájlban belül .

13

Ha már az összes fenti könyvtárak , és megfelelően elhelyezni a fájl (ok ), hogy a létrehozott ” anyagok” mappát, és helyezze a következő könyvtárba:

“C: \\ Program Files \\ Steam \\ SteamApps [ yoursteamusername ] \\ team Fortress 2 \\ tf ”
14

Annak érdekében, hogy a helyességét erőfeszítések eddig , ellenőrizze, hogy a könyvtárat hozott létre hasonló a képen könyvtár referencia alábbi 6. . Ha igen, akkor sikeresen létrehozta és alkalmazta a bőr a TF2 modellek.

You must be logged in to post a comment.