Hogyan készítsünk 3D-s épületek

háromdimenziós épületeket lehet kialakítani szinte bármilyen 3D-s szoftver . Ezek hasznos háttereket és kellékek videojátékok vagy grafika . Bár az egyes parancsok között változhat programok , a technikákat , hogy egyszerű épület egyszerű és alkalmazható a legtöbb software.Things amire szüksége van
3- D szoftver

Show More utasítások
1

Nyissa meg a 3D-s grafikai program , mint a 3ds Max , Bryce vagy Carrara 3D .
2

Create a kocka . Hogy olyan széles és olyan magas, mint te kell az épületet, hogy a jelenet .
3

Egy üveg textúra nagy elmélkedés . Ez az épület alapja .
4

Másolat az épület alapja ugyanabban a helyzetben . Tartsa a duplikált kiválasztott .
5

Állítsa be a x , y és z tengely mérése az ismétlődő , így csak valamivel nagyobb, mint az épület alapja . Például , ha az alap 10 hüvelyk az Y méretet , hogy a másolat nem több, mint 10,1 hüvelyk .
6

Egy rács textúra a másolat . Használjon egy világos rács és az átláthatóságot a rácsvonalak . Helyezte az épület bázis üveg textúra , ez azt a benyomást kelti az ismétlődő ablakkeretek , mint egy tipikus irodaház .
7

Beillesztés másik két példányban kocka . Állítsa be a vízszintes méretei valamivel szélesebb, mint az első két példányban , de teszi a függőleges méret 5 százalék vagy kevesebb a másik két példányban magasságát. Emelje ez kettős , hogy a tetején az épület , és alkalmazza a beton vagy aszfalt textúra létrehozásához tetőtéri .
8

Group a három kocka együtt, és helyezze az épület , ahol szükséges.

You must be logged in to post a comment.