Mit lehet a Wii GFX Do ?

A Wii , megjelent a Nintendo 2006-ban ment , hogy eladja több mint 86 millió rendszerek világszerte , mint 2011 márciusában . Míg az Xbox 360 és PlayStation 3 is megjelent ugyanabban az időben span , mint a Wii , elő azonos szintű grafika egymást, a Wii kevesebb erős hardvere eredményez alacsonyabb minőségű vizuális élményt . Ennek tudatában a hardver , és mi a Wii képes megtenni grafikusan , adhat egy másik nézőpontból a konzolon . Nintendo Wii

Wii a legismertebb, hogy az első hazai játékkonzol használható mozgás ellenőrzéseket. A Wii Remote , a játékosok nem csak ellenőrzéséért a játék , gyakran a része a játéknak . Mint a korábbi Nintendo rendszerek , a Wii a kép , mint egy családbarát konzol . Míg az M minősítésű játékok jelentek meg a rendszerben , a legtöbb Wii játékok eddig E mindenki számára az Entertainment Software Rating Board .
Wii Hardverjellemzők

grafika, a Wii támaszkodik leginkább három dolgot: a grafikus kártya , a processzor és a RAM . A grafikus kártya , a Wii támaszkodik egyéni ATI kártyád úgynevezett ” Hollywood ” órajele 243 megahertz . A CPU, a Wii használ egyedi IBM processzor nevezte ” Broadway ” A sebesség a 729 MHz-es . A RAM , a Wii használ, 88 MB RAM-mal. Ezek az adatok javulást Nintendo korábbi rendszer, a GameCube , de elmarad az Xbox 360 és PlayStation 3- előírások, különösen a RAM . Az Xbox 360 és a PlayStation 3 a két 512 MB RAM-mal összehasonlítva .
Wii grafika erősségei

Míg a PlayStation 3 és az Xbox 360 képes létrehozni reális környezetben , a Wii találja magát legjobban lemásolják rajzfilmszerű világot. Világok , hogy a funkció sok szín és karakterek , amelyek megerősítik a karikatúra-szerű arányok jól működik a Wii . Ezen túlmenően, a Wii képes kezelni mind a két – és háromdimenziós játékok ebben a stílusban is. Mint a korábbi Nintendo rendszerek minden játék kidolgozott és közzétett Nintendo teljes mértékben kihasználja a rendszer előírásainak .
Wii grafika gyengeségek

sok a Wii fejlesztési bement a Motion Control szempont , a hardver a Wii szenvedett, amikor mint az Xbox 360 és PlayStation 3 . például a Wii nem támogatja a HDMI és nem tud kimenetet nagyfelbontású ; a legmagasabb a Wii doboz kimenet 480p . Ennek eredményeként néhány HD televíziók , a Wii grafikus is szaggatott és homályos . A nem a RAM a Wii is megáll , hogy a kimenetre azonos szintű grafika látható az Xbox 360 és PlayStation 3 . A játék megjelent mindhárom rendszer , a Wii verzió gyakran kevésbé részletes .
< Br > legjobb példa Wii grafikus

Mint korábban említettük, a legjobb példa a Wii grafika is található Nintendo játékok. Az egyik legjobb példa a ” The Legend of Zelda : Skyward Sword , ” mely a sokszínű színpaletta és élethű animációk. További példák a játékok felvázoló azonos kategóriája a ” Super Mario Galaxy 2 ” és a ” Donkey Kong Country Returns . ” Egyes harmadik fél példák is ” Okami , ” által közzétett Capcom , és a ” Epic Mickey ” által kiadott Disney .

You must be logged in to post a comment.