Utasításokat, hogyan kell játszani Dungeons & Sárkányok Miniatures

Dungeons & Dragons Miniatures kínál egy új játékos gyors, egyszerű módja annak, hogy a Dungeons & Dragons befektetése nélkül túl sok időt és pénzt . A miniatúrák kezdő szett lehetővé teszi, hogy gyorsan játszani csatározások segítségével öt előre festett miniatúrák, egy 20 oldalú kockával úgynevezett D20 , harci térképek és sérülés számlálók. Minden miniatűr saját stat kártya felsorolja a szám védelmét , támadások és különleges képességekkel. Bár egyszerű játszani Dungeons & Dragons Miniatures , ez a stratégia a játék kínál végtelen sokféle a kiegészítő csomag a hősök és szörnyek , lehetővé teszi, hogy játszani bármit az egyszerű csatározások az epikus hadsereg körű battles.Things amire szüksége van
D & D Miniatures kezdő készlet

Show More utasítások
1

Válassza ki a szám szeretne játszani az ellenfél ellen .
2

át a figura stat kártya a sértő statisztikákat. Az ” Attack Options ” rész felsorolja a típusú támadások , hogy a szám is, hogy , valamint , hogy mennyi kárt minden támadást fog tenni . A ” Képességek ” rész felsorolja az összes olyan képességeit, hogy ez a szám minden alkalommal.
3

át a stat kártya a szám védekező jellemzőit. A ” HP ” mezőben felsorolja a figura találatok , amely a kár összegét a szám lehet venni , mielőtt elpusztult . A “Speed ​​” mezőben felsorolja , milyen messze a szám lehet mozogni. Az “AC ” mezőben felsorolja a figura páncél osztály , ami hogyan is a szám védte a páncél , elrejtése , pajzs vagy védelmi varázslatokat .
4

Hajtsa a csatában térkép félbe, és melyik fele játszani szeretnél . Vidd a számok a “X” és az ” O” jelölve a térképen . Ezek a kiindulási pontot fogsz használni a kezdeti csetepaté .
5

Roll kezdeményezés ellenőrzést a D20 és hasonlítsa össze a tekercs az ellenfél szerepét . Aki kapja a legnagyobb tekercs kap, hogy válasszon , aki mozog először. Ha a tekercsek egy döntetlen , roll újra. A kezdeményezés tekercs a kezdete egy kör , amely egy sor olyan intézkedést mindkét számokat . Abból a célból, ezeket az utasításokat , feltételezem, hogy megnyerte a kezdeményezést roll.
6

Mozgasd a szám az ellenség felé figura . Tudod mozgatni a négyzetek száma kisebb vagy egyenlő, mint a szám a ” Speed ​​” mezőben a karaktered stat kártyát. Amíg mozog kisebb vagy egyenlő, mint a Speed ​​értékelése , akkor támadni ugyanabban a fordulóban .
7

Válasszon egy támadás műveletet az alakot a stat kártyát. Egyes támadások különleges körülmények között , mint például megköveteli az ellenség , hogy egy bizonyos számú találati pont vagy befolyásolja a varázslat . Nem használható támadás különleges feltételek , ha a feltételek nem teljesülnek .
8

Roll a D20 támadni . Ha a figura stat kártya egy bónusz, hogy támadás, akkor szerepel a ” + ” jel. Add hozzá ezt a számot a dobás .
9

Hasonlítsa össze a dobás , hogy az ellenség AC számát. Ha a teljes egyenlő vagy nagyobb, mint az ellenség AC, a támadás talál .
10

Nézd meg a kárt számon mellett a támadás típusát a stat kártyán. Vonja ki ezt a számot az ellenség találati pont. A kárt számlálókat , hogy nyomon követhesse . Ha az ellenség HP nullára esik , vagy kevesebb , az ellenség megsemmisül. Ha az ellenség nem pusztul el , akkor az ellenfél a sor, hogy menjen a következő .
11

kezdődik a következő fordulóban egy másik kezdeményezés roll. Folytatni a küzdelmet , amíg az egyik figura HP esik nulla vagy annál kevesebb.

You must be logged in to post a comment.