Hogyan lehet pontot Classic Farkel

Classic Farkel egy egyszerű kocka játék, amely előírja csak hat kocka egy tollat ​​és papírt , hogy pontszámok . Szerint Farkelrules.com , Sir Albert Farkle kezdődött a játék a 14. században . Más források szerint Farkel hajózott át a matrózok a francia kereskedelmi hajók az 1600-as években . Függetlenül attól, hogy ez elindult , Farkel bevett online és társasjáték . Bár a játék lehet egyszerű , a pontozás teljesen complicated.Things amire szüksége van
6 Dice
Pen
Papír

Show More utasítások
1

Roll a kocka, és vizsgálja meg az értékeket.
2

pont az tekercs segítségével létrehozott Farkel pontozási tábla . A pontozás koncentrál mindkét értékét egy hal , vagy ezek kombinációja. Ones ötös a legmagasabb egyedi értéket és pontszám egy hal , vagy ezek kombinációja. Ezek közül érdemes a 100 pontot , és ötös 50 pont .
< P > kombinációja semmi más, mint azok, vagy ötös tartalmaznia kell legalább három kocka . Három ezek közül 1000 pont; három kettes 200 pont; három hármasával vannak 300 pont ; három négyes 400 pont; három ötös 500 pont és három hatos 600 pont.

kombinációk is csoportok kocka nem mindegy számot .

Hat kocka növekvő sorrendben ( 1,2,3,4 , 5,6 ) = 1000 pontot és három pár (például 1,1,2,2,3,3 ) értéke 750 pont. Néhány hal kombináció összesen több mint három die ( 2,2,2,2 ) megkétszereződik pontszámot. Például a négy kettes ér 400 pontot . A kombináció nem számít , hacsak nem történik egy tekercs .
3

Bank a pontszám , ha szükséges. Ez egy stratégiai döntés . Mindaddig, amíg egy játékos legalább egy pontot a tekercs , ő a lehetőséget, hogy bank a pontokat, vagy tovább gördülő . Banki pont végét jelenti a sor. Meg kell érniük legalább 500 pontot az első körben , mielőtt bank .
4

Vedd ki pontozási kocka , és forgassa a maradék kockát újra . Ez az a megoldás , ha nem bank. Például , ha tekercs két ötös, akkor ezt a két ötöst félre, és vedd fel a maradék négy kocka roll. Ha a pontszám mind a hat kocka , akkor vegye fel a hat kockát and roll újra . Gördülő nem kapott pontszám , úgynevezett farkel , azt jelenti, hogy elveszíti az összes pontot során a sor. Ha dobsz egy jó kéz az első próbálkozás , el kell döntenie, hogy a kockázat , hogy a kéz, vagy megáll a banki .
5

Folytassa a játék , amíg az egyik játékos eléri a 10.000 pontot . Ekkor minden játékosnak még egy fordulatot . A játékosoknak meg kell folyamatosan gördülő , amíg el nem üt a vezető pontok vagy farkel .

You must be logged in to post a comment.