Hogyan kell játszani Phase 10 Twist

Phase 10 Twist játszik, hasonlóan az eredeti fázis 10 játék , de hozzáteszi a fedélzeten, és speciális ” Twist ” kártyákat a játék . A speciális Phase 10 kártya , a tárgy a játék az, hogy töltse ki a 10. szakaszban mozgatásával a tábla körül . A tábla jelzi, melyik fázisban ki kell töltenie az adott kezét. Nyerd meg a játékot azáltal, hogy az első játékos, aki mozog múlt fázisú 10 . Utasítások
beállítása a Game
1

Nyissa ki a tábláról , és tegyük a közepén a játéktér , így minden játékos éri el. Helyezze a referencia kártyák a tábla körül .
2

Helyezze a Twist kártyát a Twist fázis kártya birtokosa .
3

Keverjük össze a fázis 10 fedélzet és foglalkozik 10 képpel lefelé minden játékosnak .
4

a megmaradt kártyákat a pakliból közepén a kártya tálca . Ez jelenti a pakliból . Döntetlen az első három kártyát a pakliból , és tegyük őket szembenézni létre három Dobja cölöpök .
5

Válasszon színű gyalogot , és helyezze azt a kiindulási pontot a játék fórumon. Határozza meg a kereskedő a kézi rajz kártyákat. A játékos, aki a legmagasabb lap foglalkozik először.
Játék Játék
6

Kezdje játszani a játékos a bal oldalon az osztó . Minden játékos megpróbálja befejezni a fázisban , hogy a gyalogot jelzi . Kezdje 1. fázis – két , ​​három – és továbbra is egymás után fázisú 10 – egy sor öt lapot , és egy sor három kártyát.
7

Húzz egy kártyát a pakliból , vagy az egyik elvetése Piles . Fektesse le a fázis ebben a körben , ha tudsz. Ha nem, dobja el a kártyát, rá az egyik dobott cölöpök , hogy vessen véget a sor.
8

Add kártyákat az ellenfél kész fázis , miután befejezte a fázis a fordulóban. Például , ha az ellenfél befejezte 1. fázis megállapításával három 4s és három 5s , akkor egy 4-es vagy 5 -re a fázis . Wild kártya a pakliban tetszőleges kártyát.
9

Mozgasd a gyalogot körül a fórumon , ha a kéz befejeződött . Move három szóközöket, ha befejezte a fázis és megszabadult az összes extra kártya, két szóközöket, ha befejezte a fázisban, de még mindig lap a kezében, amikor egy másik játékos kiment , és egy helyet, ha nem fejezte be a fázis . A gyalog mozog legalább egy szóközt minden alkalommal , kivéve a végső fázis 10. helyet. Itt ki kell töltenie a Phase nyerni .
10

Rajzolj Twist kártyát, ha földet a Twist helyet. Ha úgy dönt, hogy játsszon a Twist -kártyát, a záloga a mozgás megduplázódott az adott körben. Azonban, ha nem sikerül a Twist követelményeknek, akkor menjen vissza egy mezőt a táblán .
11

Nyerd meg a játék halad el a szakasz 10. helyet. Ha két játékos , hogy ez utóbbi ezt a helyet, egy időben , a játékos, aki ” kiment ” nyer .

You must be logged in to post a comment.