Countdown Games for Kids

Gyermek megnyitja magát akár egy sor oktatási lehetőségek után megtanulják, hogyan kell számolni . Miután megragadni számolás és tanulni matematikai műveleteket , a gyerekek is élvezik a játékot érintő visszaszámlálót . Visszaszámlálás játékok , hogy a gyerekek arra, hogy töltsenek ki egy feladatot egy megadott időkereten vagy gyakorlat készségek, mint a megoldása matematikai egyenletek . Alphabet Countdown Games : Matton

Gyerekek gyakorolhatja az ábécé által játszott két visszaszámlálás játékok a British Council honlapján. A ” Alphabet Countdown Game ” játékosok 30 másodperc kattintson betűk a betűrendben .
< P > Az ” Animal Countdown játék , ” játékos segít megtalálni az állatok, amelyeket megszökött az állatkertből . A játékosok kattintson állati képekhez, betűrendben. Például, a játékosok kezdeni kattintva állat kezdődő “A “, majd a “B” és így tovább .
Autós játék Countdown : Matton

A hosszú autós túrák nyújtanak kihívást jelent a gyerekeknek , hogy elfoglalt . Rand McNally “Car Game Countdown” utazási játék kínál 18 -games- in -one megoldás . Gyerekek játszanak játékok, mint például: “Én láttam meg először “, ” Backseat Hot Potato “, ” fotografikus memóriája ” és a ” Ki vezet ? ” a megadott időn belül megjelenő rétegelt játékkártya . Gyerekek állítsa be az időzítőt egy autó alakú digitális időzítő , és lépni a következő játék, ha az idő nem telik . Gyerekek is használhatják az időzítő számolni a percig, amíg a család teszi a következő megálló útközben , vagy hogy határidőket más játékokat játszanak .
4 – Way Countdown Board játék : Matton

Gyerekek próbálja felhajtható minden számgombok , mielőtt az összes ellenfelet , ha játszik Cadaco a ” 4 – Way Countdown” társasjáték , ajánlott korosztály 6 és fel . Után két kocka dobásával , a játékosok a hengerelt számokat és összeadni, kivonni, szorozni vagy osztani a számokat , hogy egy számot 1-től 10. Egyes számok nem működnek mind a négy művelet . Például egy játékos csak akkor összeadást vagy a ” 3″ és ” 5 “, és hajtsa fel vagy a ” 8″ vagy “2 ” gombot .
< P > Ha játékos dob egy dupla ” 6 , ” ők kell fordítanod az összes gomb vissza, és kezdjük újra . Amennyiben játékos dob a ” 5″ és a ” 6 ” akkor számíthat az eredményt a 11. vagy a “1” Ha a játékos úgy dönt, 11 , ők kényszerítik ellenfelei az általuk választott flip minden a kulcsot vissza, és kezdjük újra .
< P > A fiatalabb gyerekek , akik csak azt tudják, kívül vagy növelik a két hengerelt számot , vagy használja a két szám a flip két ​​kulcsot . Például , ha egy játékos dob egy ” 5″ és a ” 3 ” tudott adni a két számot , és fordítsa a ” 8″ gombot, vagy hajtsa fel az ” 5″ és ” 3″ gombok segítségével. Kívül gördülő kettős , a játékosok nem választhatják , hogy az egyik szám a sor. Például , ha egy játékos dob a ” 3″ és ” 5 “, és korábban tükrözött az ” 5″ és ” 8″ gombokat , a játékos nem tudja fordítsa a ” 3″ gombot abban a körben . Ha egy játékos dob két ” 3-as “, és az a játékos korábban tükrözött a ” 6 ” gombot , a lejátszás akkor fordítsa meg a ” 3″ gombot.
Mad Money Game : Matton

Gyerekek visszaszámlálást a napokban igyekeznek megtakarítás elég pénze tételek PBS Kids ‘ ” Mad money” játék . A játék kezdete előtt , a játékosok válasszon ki egy elemet , hogy akarnak vásárolni, és meg kell menteni elég pénz előtt a 30 nap telt el . Míg játékos kap heti 15 $ kedvezmény , meg kell vásárolni az összes elem a bevásárló listát , amelyet nem , kattintson a megfelelő üzletek. Ha a játékos, hogy bölcs vásárlási döntéseket , azok bónusz nap; ha azok bölcs döntéseket , elveszítik nappal le a 30 napos visszaszámlálás . A pénzkereseti lehetőségek – , ​​amelyek következtében a napokban levették a visszaszámlálás – játékosok kattintson villogó dolláros számlát . Gyerekek nyomon követheti , hogy hány napig marad nézi a bal alsó sarkában a képernyőn.

You must be logged in to post a comment.