Hatalmas karakterek ” Alap sebesség a Dungeons & Sárkányok

Mozgalom a ” Dungeons & Dragons ” szerepjáték játék fontos eleme a harc . Sok játékos úgy dönt, hogy használni miniatúrák és a hatszög játék mat szimbolizálja a harcban. A játékosok választhatnak a mozogni , támadás , fuss el , varázsolni , vagy számos egyéb intézkedéseket. Minden hatszög a szőnyeg képviseli 5 láb mozgást. Legtapasztaltabb D & D játékosok tudják, hogy a mozgás sebességét közepes méretű lények 30 láb hat második fordulóban . De mi a helyzet a mozgási sebessége nagyobb lények ? Base Speed ​​

” Dungeons & Dragons ” ösztönzi a játékosokat , hogy időt tölteni kölcsönhatásban áll a környezet és a karakterek , hogy a Dungeon Master hozott létre . De a harc még mindig egy nagy része a játék . Amikor létrehozza saját szörnyek, vagy nem játékos karakterek meg kell vizsgálni a mozgási sebességet a nagyobb lények. Hatalmas szörnyek egy alap mozgási sebessége 50 láb per hat másodperc . Ha egy szabványos hatszög mat , ez azt jelenti, hogy egy hatalmas szörny mozoghat 10 hatszög Hat második fordulóban .
Armor

hatalmas humanoidok, mint óriások , viselhet páncél . Ez a páncél teszi ezeket a lényeket nehezebb eltalálni azáltal, hogy növeli páncél osztályban. A hit az ellenség , a karakterek kell megfelelnek vagy meghaladják a páncélt osztály a gördülő 20 oldalú kockával és beillesztik a támadás bónuszokat. Növeli a páncél osztály egy általában csökkenti annak esélyét, hogy elütötte 5 százalék. A kompromisszum az, hogy nehezebb páncél korlátozza a sebességet. Ez ugyanúgy igaz a hatalmas szörnyek számára, mint a játékosok. Giants páncélt visel egy mozgási sebessége 30 láb vagy 6 hatszög egy hat másodperc .
Úszás és Flying

Az alap szárazföldi sebességrekordot hatalmas lények is 50 méter , de mi van, ha a szörnyek levegőben , vagy úszni? Kevés olyan lények, amelyek a két nagy , 16-tól 32 láb széles és magas, és a levegőben . Érett sárkányok egy példa egy hatalmas lény , hogy tud repülni . Hatalmas repülő lények repülni sebességgel 150 láb vagy 30 hatszög Hat második fordulóban . Hatalmas szörnyek, hogy tud úszni tud úszni , amelynek mértéke 60 láb vagy 12 hatszög Hat második fordulóban .
Hustle szemben Sprint

Az alap sebessége a lény nevezzük “Hustle sebességet. ” Ez az arány , hogy mozog ellenőrzött harci helyzet . Mozgó teljes jövés sebességgel egy kerek veszi az egész sor . Sétáljon fél , hogy a sebesség , és még mindig , hogy egy fél -action . A séta sebessége hatalmas lények 25 láb per hat másodperc . Hatalmas lények is futtatható 75 láb körönként , vagy sprint ütemben 100 láb körönként. Ezek a sebességek módosított bónuszok és büntetések a munkahelyen.

You must be logged in to post a comment.