Hogyan változtassuk meg a gyorsítótár méretét UT3

Akár játszik egy másik szerveren, vagy futó saját , “Unreal Tournament 3” játékosok szeretné, hogy a lehető legjobb teljesítményt a saját rendszer . Mélyen a konfigurációs fájlok a beállításokat, amelyek jelölik cache méretét. A kliens oldalon, ez ​​hatással van a fájlok maximális számát , amely letölthető a játék szerver , mint térképek , textúrák és hang. Így egy kis kliens cache méretét , a fájlok újra kell letölteni szervereket , ha meghaladja a beállított cache maximum. A szerver oldalon , beállítja a gyorsítótár méretét változik , hogy mennyi memória van hozzárendelve a játék szerver . Utasítások
Térkép Letöltés gyorsítótár
1

Nyissa meg a ” Unreal Tournament ” mappát , majd a ” UTGame ” és a ” Config . ” Ezután kattintson duplán a ” UTEngine.ini ” fájlt .
2

Görgessen le a ” [ Core.System ] ” című részt .
3

Szerkesztés a bejegyzést : ” StaleCacheDays = X , ” változó az “X” , hogy a napok számát szeretnénk a nem használt fájlokat , hogy továbbra is a rendszert , mielőtt elindul automatikusan törli.
4

Szerkessze a bejegyzést ” MaxStaleCacheSize = X , ” változó az” X ” , hogy az új, teljes maximális fájlméret nem használt fájlokat , megabyte-ban .
5

Módosítsa a bejegyzést :” MaxOverallCacheSize = X ” változik az” X ” , hogy az új teljes maximális fájlméret minden letöltött fájlt , megabyte-ban .
6

Zárja be az ablakot , majd kattintson a ” Yes ” , hogy mentse a változtatásokat.
szerver-oldali gyorsítótárat
7

Nyissa meg a ” Unreal Tournament ” mappát , majd a ” UTGame , ” és a ” Config . ” Ezután kattintson duplán a ” Unreal.ini ” fájlt .
8

Lapozzunk a ” [ Engine.GameEngine ] ” című részt .
9

Szerkesztés ” CacheSizeMegs = X , ” változik az” X ” , hogy az összeget a rendszer memória szenteli, hogy a játék szerver .
10

Zárja be az ablakot . Kattintson az “Igen ” , amikor megkérdezi , hogy mentse a változtatásokat.

You must be logged in to post a comment.