Hogyan hozzunk GMod Up for Source SDK

” Garry Mod ” egy teljesen testreszabható fizika program funkciók kevesebb , mint egy játék, és több, mint egy nyitott eszköztár a játékosok szórakoztatják magukat. Alakult ki az ugyanazon a Source motor szelep használ minden játékhoz , a játékosok is létrehozták a ” Garry Mod ” betölteni a Source SDK , Valve nyílt forráskódú program, amely lehetővé teszi, hogy hozzon létre térképeket a játék . Mivel azonban ez nem egy Valve játék ” Garry Mod ” nem rendelkezik saját konfigurációját alapértelmezés szerint be kell állítani , hogy kézzel . Utasítások
1

Megnyitás Steam . Kattintson a ” Library” és válassza az “Eszközök ” a legördülő menüből .
2

Kattintson duplán a ” Source SDK ” a listáról. Válassza ki a ” Source Engine 2009 ” a legördülő menüből , majd kattintson duplán a ” Hammer ” . Várja meg, amíg a program betölteni .
3

Kattintson az “Eszközök ” és ” Options” , majd a ” Szerkesztés” és a ” Hozzáadás” .
4

Change a következő lehetőségek felsorolt ​​, így a többi lehetőség az alapértelmezett állapotban : Matton

Name : Garry Mod

TF2 : garrysmod /garrysmod

játék futtatható Directory : $ SteamUserDir /garrysmod

Game Directory : $ SteamUserDir /garrysmod /garrysmod

Hammer VMF Directory : $ SteamUserDir /garrysmod /garrysmod /maps /VMF

Hirdetés Összeállította Térképek : $ SteamUserDir /garrysmod /garrysmod /maps
5

Kattintson a ” Save ” .

You must be logged in to post a comment.