Hogyan készítsünk saját virtuális Játék

Így a saját virtuális játékot használnak jár írásban sok kódot komplex programozási nyelvek, mint a C ++ vagy Java . De most lehet, hogy játékokat készletek , amelyek közül sok elérhető online. Néhány ilyen készletek lehetővé játék létrehozása néhány kattintással , vagy magával rántja az egér , és lehetővé teszi, hogy mentse , és ossza meg a játék, amit csinál. Mellett az óra szórakozás ez a tevékenység biztosítja , hogy a saját virtuális játékot vezethet tanulási számítógépes programozási ismeretek , hogy a bonyolultabb játékokat . Utasítások
, hogy egy virtuális játék a Fyrebug
1

Nyissa meg a Fyrebug hely az Ön böngészőjében, majd kattintson a “Create ” játékok kapcsolat .
2

Select, a kattintson az egér , az egyik a játék a galéria alatt a ” 1. lépés ” cím .
3

Kattintson a ” ” gombot a játék képernyőn, hogy indítsa el a játékot folyamatában .
4

Kattintson és húzzon egy ikont a főszereplő a galéria alatt az ” 1. lépés ” pont a játék képernyőjén.
5

Kövesse a további utasításokat a teljes a játékot, majd a játék képernyő lejátszás gombra játszani a játékot .
, hogy egy virtuális játék a Playcrafter
6

Nyissa meg a Playcrafter hely az Ön böngészőjében, majd kattintson a a ” Launch ” gombra a képernyő alján .
7

Kattintson az egyik a játék sablonok a “Make ” rovat . Playcrafter betölti a játék -ra a játék képernyőjén .
8

Kezdje szerkesztése a játék . Kattintson bármelyik akadály vagy karakter a játék képernyőn, majd húzza az új helyére . Mozgassa más elemeket ugyanúgy , intézi őket olyan módon gondol, hogy egy szórakoztató játék környezetben .
9

Új elemet húzza őket a “Game Kit ” ablaktábla bal oldalán a játék képernyőjén .
10

Játszd el a kész játékot, kattintson a “Play” gombra a játék képernyőjén .
, hogy egy virtuális játék a Sploder
11

Megnyitás Sploder webcímét a böngésző , majd a felső eszköztáron a “Make Game” gombot.
12

Kattintson az ikonok a képernyőn – vagy egy platform , 3- D vagy vadász játék .
13

Kattints bármelyik elemet a játék vászon és húzza a kívánt helyre . Törlés akadályokat és a karakterek kattintva azokat majd kattintson a megfelelő eszköztár a ” X ” gombot. Húzza új elemek a vásznon a kategorizált lista elemeit balra a vásznon.
14

Teszteld a játékot, kattintson a felső eszköztáron a ” Test” gombra.
15

Kattintson a ” Mentés” tárolja a játék Sploder szerverein a jövőbeni szerkesztési munkamenetet.

You must be logged in to post a comment.