Hogyan kell kitölteni a Dungeons & Dragons Karakter adatrögzítő lapra a játék megkezdése előtt

kitöltése a karakter lapot , mielőtt a Dungeons & Dragons kampányt igényel kreativitást , és néhány alapvető matematikai készségek . Mivel a Dungeon Master ( DM ) vezérli a játékot, forduljon hozzá minden korlátozás faj és az osztály kiválasztása által a kampány . A ” Dungeons & Dragons Player kézikönyve ” részletes információkat tartalmaz a karakter létrehozása és kezelése, valamint az információkat a lehetséges osztályok és fajok a game.Things amire szüksége van
” Dungeons & Dragons Player kézikönyve ”
karakter lap
Pencil
Show More utasítások
1

egy ceruzát. Akkor valószínűleg szükség van , hogy a korrekciókat és kiigazításokat a játék során.
2

Töltse ki a karakter neve és fizikai jellemzői a földeken , a lap tetején . Beleértve a magasság, súly , szemszín és hasonló tulajdonságok segíti a játékos dolgozzon ki egy világos képet a karakter, és segít a DM ugyanúgy .
3

Töltse ki a karakter osztály , Race és az összehangolás . Ellenőrizze a DM , mielőtt ezt – a kampány azt is szem előtt tartva is korlátozza a lehetőségeket . Továbbá , egyesek azt állítják, hogy Ability eredmények megállapítható először. Forduljon a DM vagy a ” Dungeons & Dragons Player kézikönyve ” Az egyes elemek .
4

Kezdje gördülő Ability eredmények . A hat kategória erő, ügyesség , alkotmány , intelligencia , a bölcsesség és Charisma . Minden Ability pontszám értékét gördülő rendszer által meghatározott DM . A közös hengerelt rendszer meghatározó pontszámok a ” 4d6 ” roll. A játékos dob négy kockával minden Ability Score , csökken a legalacsonyabb kocka, és hozzáadjuk a maradék három esetről , hogy készítsen a kezdeti Ability Score . A hat szám , amelyek eredményeként lehet rendelni minden kategóriában.
5

Végezze el a szükséges beállításokat a képességét pontszámok származó a választott faj és az osztály . Írja be a következő területeken a képessége pontszámok részben a karakter lapon . Például Elven karakter kap 2 bónusz Ügyességi, hanem -2 hit, hogy alkotmányt. Nézze meg a ” Player kézikönyve ” c.
6

Adja meg mentődobásaira : Állóképesség , Reflex és Will Power. Ezek a számok származnak bizonyos képesség eredmények és a különböző képesség és a Magic módosítók járó a választott osztály és a faj . Például , ha van egy Elven Ranger egy alap 10 pontot Ügyességi , ő kap 2 Ügyességi , a +1 Magic módosító , és a 2 képesség módosító, ami összesen 15 Reflex .

7

Töltsük ki minden berendezést , amellyel a karaktered kezdődik a játék . Általában , a DMS hogy 100 aranyat vásárolt alapfelszerelés a játék kezdete előtt . Írja be a berendezést vásárolt a lista második oldalán a karakter lap . Majd töltse ki a legtöbb más szakaszok után a játék kezdődik , egyeztetve a DM és a többi játékos .

You must be logged in to post a comment.