Kitörés II Szabályok

Végső kirohanása , vagy kirohanása II , egy Hasbro társasjáték célja a két vagy több felnőtt . Ez egy csapatjáték , és írja le a Hasbro , mint céltudatosan ” tisztességtelen “. A játék során három fordulóban. Az első magában találgatás cél válaszokat , amelyek megfelelnek egy láthatatlan kártyát. A második során egy fordított kerek , ahol a játékosok hiszem, a téma adva cél a szavakat. A harmadik fordulóban jár fogadások melyik csapat kapja a választ jobb . Game Beállítás

lejátszásához kirohanása II a játékosoknak el kell osztani a két csapat , és a két csapat helyet a tokenek elején a játék fórumon. Minden csapatnak kell választani hat kirohanása kártyát, és helyezze őket végig a külső széle a fórumon. Alatt ezt a vonalat a kártya , a csapatok a hat ReverseBurst kártyákat. Ezután a csapatok választhatnak nyolc kirohanása kártyát , és tegye be őket a Challenge borítékot. A boríték megy a közepén a fórumon.
Round 1

valaki az első csapatot választ kitörése kártyát, és átadja a pontszámláló . A pontszámláló a csapat nem indul az első fordulóban átfordul az időzítőt, és hívja ki a témát . Az első csapat kéri ki szavakat , hogy azt hiszik, lehet, hogy a listán a kártyán. Mivel az első csapat kitalálja a szót jobb , a pontszámláló ellenőrzi le . Amikor az időzítő fut ki , a pontszámláló beolvassa minden szót , hogy az első csapat kihagyott , egybevág fel a szám helyes találgatások és mozgatja a token előre, szerint ez a szám .

A szerepek fordított , mint a második csapat játszik a fordulóban. A játék folytatódik, egészen addig, amíg mind a hat kirohanása kártya elment .
Round 2

A ReverseBurst fordulóban a csapat , hogy megy a második felveszi a pontszámláló a az első körben. A pontszámláló fejtetőre az időzítőt, és beolvassa az első célpont választ a kártyán. Az első csapat megpróbálja kitalálni, hogy mi a téma szó , és ha ez túl nehéz , akkor kérheti a másik célt választ . Ha a téma válasz sejtette , mielőtt az időzítő fut ki , a csapat pontszám , amely viszont kiszámítani, a számú cél adott válaszok 10 . A token mozog , hogy sok terek , és ez a másik csapat következik.
< Br >
Round 3

ebben a fordulóban a csapat veszít kezdődik. A győztes csapat részben csúszik a kártyát a Challenge borítékot így csak a téma szó látható , és a vesztes csapat fogadásokat , hogy hány célt választ, hogy azt hiszik, hogy hiszem, idő előtt elfogy . A győztes csapat emelheti az ajánlatot , arra hivatkozva , hogy képes legyen kitalálni több válasz . A játék akkor kezdődik , és ha minden csapat eléri a számot úgy fogadni , a zsetonok mozgatják , hogy sok terek. Ha nem sikerül , az ellenfél a token költözött , hogy sok terek előre. A végén , a csapat token legtávolabbi mentén fórumon nyeri a játékot .

You must be logged in to post a comment.