Szabályok White Wolf Street Fighter RPG

White Wolf a ” Street Fighter : The történetmesélés Game ” szerepjáték játék megjelent 1994-ben. Alapján a világ a Street Fighter videojátékok , régen egy változata a Storyteller rendszert népszerűsítette a White Wolf “World of Darkness” játékok. Most elfogyott , továbbra is népszerű a tömör szabályai és pontos emuláció a játék. Attribútumok

attribútumok három kategóriába sorolhatók : fizikai, szociális és mentális . A fizikai tulajdonság az erő , ügyesség és állóképesség , a szociális a Charisma , manipuláció és megjelenés , valamint a mentális a Perception , intelligencia és esze . Bár az összes hasznos bizonyos időpontokban , és néhány harci mozog szükséges attribútum ellenőrzéseket szociális vagy mentális tulajdonságok , fizikai jellemzők általában a legfontosabb . Ezek jellemzően 1-5 , kivéve abban az esetben, rendkívül erős karakter , aki lehet, hogy attribútumait akár 6 vagy 7 .
Képességek

képességek sokkal speciális szakterületek . Ezek közé tartozik a tehetségek , készségek és ismeretek . Ezek is osztályozzák skálán 1- 5-ig. Tehetségét veleszületett képességek , mint például a éberség , Streetwise és az Insight . Készségek tanult képességek , mint például a vezetés , Stealth és a túlélés . A tudás tudományos célokra, beleértve a számítógépes , orvosi és vizsgálata . Minden kategóriában képesség is képességeit, hogy előnyös lehet a karakter a harc , mint a megfélemlítés vagy Talent , Blind Harc vagy készség és stílus Lore vagy a tudás.
Technikák és Moves

Mivel ez alapján egy verekedős játék , a Street Fighter egy meglehetősen erőteljes harci rendszer . Karakterek vásárolni szintet , ismét egy 1- től 5-ig skálán , az ütés, rúgás, Block, Grab , atlétika és a Focus . Ezután vásárolni konkrét lépések, amelyek közül számos előfeltétele technikát szinten. A különböző mozog saját sebesség és a károk módosítók . Gyorsabban mozog kerül sor az első , és nem kár szerint az egyes lépéseket . Moves is összekötött kombók létre unblockable lánc támadások .
Rolls

Amikor megpróbálja elérni valamit az utcai righter mesemondó játék, akkor válassza ki a megfelelő attribútumot és a megfelelő képesség vagy technika. Vegyük ezt a számot a kocka és roll őket . A nehézség van beállítva a játékmester , és könnyű feladat , hogy az alacsonyabb számok és nehezebb feladat magasabb. Hét egy átlagos kihívást roll. Ha bármelyik kocka hengerelt magasabb ez a szám , az akció sikeres , további kocka hozzátéve, hogy a szintet a sikerre.

You must be logged in to post a comment.