A Touch játék gyerekeknek

A Touch egy oktatási társasjáték . Készítette Anthony Innovations , a Touch érkezik minden darab készen áll a játékra , amely lehetővé teszi, hogy ugrani a játékot. Közgyűlés

Touch mindig készen áll a játékra jobb kívül a doboz , feltéve, hogy minden darab került vissza a központi hub , miután az előző ülésen . Az agy , amely otthont ad a darab ül az asztal közepére . Kártyák alkotnak gyűrűnek a hub .
Egyének vagy csapatok

játékosok vehetnek részt egyénileg vagy csapatban . Ha a versenyző külön-külön, minden játékos csak nézni a hub megjelenítő ablak az aktív játékos megpróbálja eltávolítani a darab a hub . A csapatjáték , a csapattársak is kínál tippeket, hogy segítsen az aktív játékos keresse meg a tételeket. Hint a mérlegelési jogkörébe a résztvevők , bár meg kell igazítani , hogy a gyerekek játszanak a legtöbb élvezetet .
Kiderült

játékosok felváltva érzés azok darabot. Először viszont , a játékos forog a tárcsa kívül hub . Amikor a dial jön pihenni , hogy pont az egyik kártyák körül az agy , és az aktív játékosnak meg kell próbálni megtalálni a felsorolt ​​tételek a kártyán elérte belül az agy , és húzza ki őket egyesével . A játékos köre véget ér, amikor a játék időzítő fut ki , vagy ha a játékos húz ki egy elemet , amely nem tartozik hozzá .
Cards

Amikor egy játékos a sor , és eléri a hub , tudja távolítani egy elemet látható minden kártyát övé abban az időben . A többször is forog , a több kártya is szerez . Minden további kártyát van több pontozási darab áll neki.
Pontozás

A játék addig tart, amíg az összes tételt kihúzták az agy , ekkor minden játékos összesíti a pontszámot. Minden elem általában ér 10 pontot ; de ha a játékos rendelkezik minden elemet a kártya, minden elemet a kártya 20 pontot ér . A játék során a játékosok kereskedhetnek darab arra törekszik, hogy növelje az értéke a táv. A játékos, vagy csapat, aki a legtöbb pontot az utolsó darab kihúzta a győztes .

You must be logged in to post a comment.