Quick Csapatmunka Tevékenységek

A érzése csapatszellem van valami, hogy művelt hosszú ideig . Azonban a jégtörő tevékenységek közvetíteni fontosságát csapatépítő nem kell sokáig , hogy hatást . Próbálja ki a következő gyors tevékenységeket motiválni a csapat tagjait, hogy megismerjék egymást, és együtt dolgoznak . Race

A verseny tervezzük kell sokoldalú , hogy minden csapat tag egy esélyt, hogy neki egyedi erősségeit , hogy segítsen neki csapat nyer . Feküdt ki a fizikai kihívás , mint a csúszó az egyik oldalon egy szobába, hogy a másik , majd egy logikai feladat , mint például megoldani egy puzzle. Az utolsó szakasz a verseny lehet mérlegelés során , mint amilyen az egy tojás egy kanál a ” célba “. Győződjön meg róla, van elég szakaszában a verseny , hogy minden csapat tagja részt vesz.
Maze

Split a csapat két egyenlő csoportra , és az egyes csoportok tagjai kezét egy kört. Vezeti őket körül , fel , és egymásra , amíg el nem kusza . Átmenni az egyik tag alatt egy másik tag karját. Két tag leguggolnak és vezet egy másik tagja fölött a kapcsolódó karok . Kapcsolja be néhány tagja visszafelé , arra kényszerítve őket, hogy átlépje a karjukat a testük felett megtartani kapcsolatot. Azonban úgy dönt, hogy a tagok, győződjön meg arról, hogy továbbra is kéz a kézben körbe a kör , és hogy senki sem a fájdalom . Az első csoport kibogozni tagjainak feloldása nélkül a kezüket nyer .
Találgatásokra

Mindegyik csapattag levelet öt random tények a magát egy index kártya . Gyűjtsük össze a kártyákat. Olvassa el a tények hangosan , és a csapat kitalálni, hogy ki ők a . A tények is lehet vicces , furcsa , vagy súlyos ; függetlenül a csapat tagja szeretne elmondani magáról .
Speed ​​Dating

beállítása több elkülönített asztalok két székkel , egy mindkét oldalon . A tagok úgy, mintha azok speed dating , és megismerni egymást hatvan másodperc alatt . Egy személy legyen álló minden asztalon, miközben a többi tag forog az asztalok között. Tartsa idő elején a szobába, és cseng , fúj a sípot , illetve néhány más hangos zaj , hogy jelezze a kapcsolót , ha hatvan másodperc alatt .
Superhero

Van minden csapattag ülni vagy állni egy kört. Menj körbe a szobában , és minden ember , hogy ki a személyes szuperhős is . Ahhoz, hogy a játék még érdekesebbé , lehet, hogy valaki az életben , aki úgy csodálják , mint például az apa vagy az anya . Ez is lehet egy kitalált szuperhős , a film híresség , egy rajzfilmfigura , vagy egy politikus . Győződjön meg róla, hogy minden tag ismerteti a választás , hogy a csapat tudomást szerez az adott személy értékek, érdekek és hiedelmek .

You must be logged in to post a comment.