Hogyan építsünk egy Mixmaster megjelenítése

vezették be 2004 októberében Atari ” RollerCoaster Tycoon 3 ” lehetővé teszi, hogy építsen a számos hullámvasút és más vidámpark látnivalók. Azt is építeni a saját tűzijáték jeleníti meg , hogy vonzza és szórakoztató park pártfogója segítségével a mellékelt Fireworks Mixmaster tervező eszköz. A Mixmaster interfész lehetővé teszi a játékosoknak , hogy válassza ki, szerkessze és helyét tűzijáték egész park. Tűzijáték jeleníti építhető mind a karrier és a Sandbox mód. Utasítások
1

Kattintson a ” táj ” gomb található a képernyő alján . Görgessen felé a lista aljára , és válassza ki a “tűzijáték Mixmaster ” gombra a Mixmaster felületet .
2.

Válassza ki a ” dob pontot ” gombokat , majd a kurzort , hogy tegyen egy dob pont bárhol a parkban .
3.

Kattintson a ” tűzijáték ” gombra. A “Részletek ” panel , válassza a “Hozzáadás Tűzijáték ” , hogy nyissa meg a ” tűzijáték Mixmaster ” idővonal.
4.

Válasszon egy műsorszámot listájának megjelenítéséhez tűzijáték . Kattintson a tűzijáték , hogy adjunk rá az idővonalon . Vigye a kurzort a dob pontot , és kattintson rá a hozzá a tűzijáték , hogy az adott ponton .
5

Kattintson az egyes tűzijáték az idővonalon , hogy erősítse meg , hogy ki egy ugrási pontot . A hozzárendelt dob pont világít fehér, amikor a tűzijáték van kiválasztva az idővonalon .
6.

Kattintson a ” tűzijáték jeleníti meg ” gombra a lista tűzijáték, és szerkesztheti az időt és a dátumot a show . Kattintson a “Mentés” gombot, hogy megtartja a tűzijáték beállításokat.

You must be logged in to post a comment.