Elektronikus Battleship Szabályok

Elektronikus Csatahajó egy számítógépes változata a népszerű Milton Bradley játék, amely magában foglalja a két játékos találgatás a helyszínen egymás hajókat annak érdekében, hogy a stratégiai támadások . A játék kihasználja a négy négyzethálón azonosított a betűket és számokat . Az egyik rács , a játékos megszervezi a hajókat , és a másik rács, a játékos megpróbálja követni a hajókat a többi játékos . Elektronikus csatahajó , sok ugyanazok a szabályok érvényesek , mint az eredeti , de van még három más típusú játékot is játszott , valamint egy esélyt, hogy a versenyt a számítógép ellen . A tartalom és a Közgyűlés

tartalma a játék tartalmaz az alapegység , cél rács elválasztó , 168 fehér csapok , 84 piros csapok , 10 műanyag hajókat és az akkumulátor ajtót. Az akkumulátor ajtó az elemtartót , ahol négy darab AA elem kell helyezni , hogy a játék . A játék akkor először össze csúsztatva a cél rács elválasztó közepén a játéktábla alap. A táska tíz műanyag hajókat tartalmaznia kell két mindegyik hajó, amely a szállító , csatahajó , tengeralattjáró , romboló és őrhajó . Ezután minden játékos vesz 84 fehér csapok 42 piros kampókat .
Programozása Hajók

A játékosoknak meg kell először eldönteni, hogy ki a Task Force One , és aki a Task Force Two . Az a játékos, aki a Task Force One , ez az ő kötelessége, hogy nyomja meg az ” On” gombot az oldalán a játék fórumon. Hallani fog egy hang azt mondja: ” Válassza ki a játék. ” Meg kell, majd nyomja meg a gombot, az egyik , hogy válassza ki az első játékot. Amikor meghallja a játékot, hogy ” Select játékos , ” meg kell nyomni a két gombot a két játékos . Ezután hallani , “Task Force One , adja meg a betű és szám . ” Válassza ki a helyet mintát a hajót, mielőtt stratégiailag helyezi őket a rács a hajókat. Adja meg a betű és szám a helyét és nyomja meg az “Enter ” gombot. Ön ellenfél majd kéri, hogy tegyék ugyanezt.
Égetés a Missile

Task Force One játékos kezdi a játékot, a szedés a cél lyukba dugják fehér ék a cél rács , amelynek székhelye a jobb felső sarokban a játék fórumon. A cél azonosítja egy betű és egy szám . Például a D – 2 egy célpont azonosítás. Ez az a hely , ahová a tűz egy rakéta támadni az ellenfél. A tűz egy rakéta , meg kell adnia a betű és szám a cél , majd nyomja meg a ” tűz ” gombot . Tudni fogod, hogy bejön az ellenfél hajóját , ha hallasz egy robbanást a játékban. Ha hallja csak a rakéta kirúgták le , és nincs robbanás , akkor nem hit az ellenfél . Az ék maradt a cél , hogy jelezze rács olyan terület, amely nem volt hit. Miután a hit , vagy kihagy , ez lesz a második játékos köre .
Megnyerte a játékot

A cél a játék lényege, hogy elsüllyed az összes ellenfél hajók. Ehhez , ha bejön egy részét hajó akkor ki kell cserélni a fehér ék vörös ék . Miután az egész hajó tele piros kampókat akkor elsüllyedt, és a számítógép be fogja jelenteni , hogy elsüllyedt az egyik ellenfél hajók. A játékos, aki elsüllyed mind az öt másik játékos hajói első a győztes. A számítógép be a munkacsoport , amely az egyik , és a dal ” csapok ” fog játszani a vesztes .
Más játékok

játék Két hasonló játék egy , de ez a verzió a játékos továbbra is lövés annyi rakéták , amíg ő hiányzik . Például, ha a Task Force egy játékos egy hit az első célpont , ő továbbra is játszani . A második játékos lesz majd ő viszont , ha az első játékos hiányzott a cél. A játék három változatban , minden játékos vesz egy kanyart minden hajó , amely nem süllyedt . Egy példa erre , ha a Task Force Két játékos négy hajó , amely nem süllyedt , akkor ő megengedett négy fordulattal egyszerre. Játék Négy a legfejlettebb változata , mivel lehetővé teszi a játékosok számára, hogy saját égetés szabályai és felváltva minden azért, hogy a játékosok szeretnék .

You must be logged in to post a comment.