Szórakoztató játékok a 3-as fokozatú

Classroom játék harmadik osztályos kvíz diákok szórakoztató módon , továbbá lehetővé teszi a biztonságos beltéri szabadidős tevékenységet . Playing tudományos játékok nem kell unalmas , főleg, ha az Ön által kínált díjakat a nyerteseknek a játékok, mint például egy darab cukorkát, vagy extra kreditpont. Szórakoztató játékok fokú három is részt vesznek a diákok az osztályban , így le tudja játszani a nagy és kis csoportokban a gyermekek . Szorzás Bingo

Nyomtassa ki bingó kártyát egy sablont ( lásd a forrásokat) . Minden tanuló kap egy példányt a bingó kártyát. Ezután a diákok választhatják meg az 25 számot alján a kártya , írásban egy minden téren . Várjon néhány percet a diákok válassza ki a számokat . Ezután egy sor flash kártyák , hogy válasszon egy szorzás , összeadás vagy a kivonás tény. Vegye ki a szorzás nulla flash kártyák , kivéve egyet , hogy nehezebb . Olvassa el a problémát hangosan a flash kártya . A diákok ki kell számítania a számot, és jelölje meg a bingó kártyát, ha megvan a megfelelő számot. Amikor a diákok, hogy vízszintes, függőleges vagy átlós vonalak a kártyát, akkor hívja ki ” Bingo ! ” és megnyeri a játékot .
Four Corners

Ez a játék játszható a harmadik osztályosok szünetében vagy a beltéri szünet alatt. Vagy akassza a szám négy sarkában az osztályteremben. Egy gyermek teszi a fejét , és a többi gyorsan és csendben séta egyik sarokban , míg a hallgató fejét, elszámol 10-ig . Mikor befejezte a számolást , a hallgató kéri ki a négy számozott sarkok , és bárki, aki a sarokban leül . A játék addig ismétlődik, amíg csak egy diák marad a győztes .
Head Up 7 Up

egy esős szünetet délután, a harmadik fokozat is játszani ezt a játékot belül is. A tanár felveszi hét diák kezdeni , akik előtérbe . Az egyik a hét választják a vezető, aki azt mondja , ” lehajtott fejjel , remek. ” Mellett a hét kiválasztott , a többi osztály fel a fejüket az asztalukon azok remek . A hét kiválasztott körbe , és érintse meg egy hüvelykujj minden . Aztán menj vissza a frontra , és állni egymás mellett a csapatán. A vezető kiált , “heads up , 7. fel . ” A gyerekek, akiknek a hüvelykujja is felvette felállni, és próbálja meg kitalálni ki őket választották . Ha a hallgató találgatások jobb , ő váltja az, aki kiválasztotta őt, és eggyé válik a szedők a következő fordulóban . Ha a hallgató találgatások rossz, leül .
Around the World

Először hozzon létre nagy flash kártyák minden harmadik fokozat téma, amit szeretne játszani a játékot például a matematikai problémákat. Minden diák körben ülnek . A tanár kiválaszt egy diák , hogy indítsa el a játékot . A gyermek mögött a következő tanuló a kör a jobb . A tanár felveti a flash kártya a láthatóan, kérdés . Az első diák a kör , hogy azt a választ kapja , hogy áll mögötte a következő személyt a körben . Ha egy ülő diák mondja a választ, mielőtt bármilyen más , az állandó hallgató üljön le egy kijelölt “győztes ” szék . Ez a folyamat addig ismétlődik, amíg a diák megy teljesen körbe-körbe .

You must be logged in to post a comment.