Csapatépítő játékok kamaszoknak

Csapatépítő játékok széles körben használják táborok és visszavonul a serdülők , mert így a kommunikáció javítását, valamint a tanulás csoport beállításait . Számos állami iskolarendszerben is kezdik felismerni, hogy a csapatépítést és a kaland az oktatás lehet értékes kiegészítője a hagyományos oktatás. Akár egy nyári tábor tanácsadó akarnak csapat tevékenységek a csoport , vagy egy nyilvános iskolai tanár abban a reményben, hogy bele tapasztalati oktatás be az osztályba, itt van néhány ötlet , hogy megpróbálja. Icebreakers

Csapatépítő gyakorlatok általában követik sorrendben a tevékenységek folyamatosan kihívások a csoport működéséhez az új szinteket. Az első lépés a csapatépítés jégtörők . Egy csoport a serdülők , akik csak most találkoztunk, például egy nyári táborban , vannak jégtörők , amelyek segítik a csoport tagjai megtanulják egymás nevét . Egy példa erre Group bűvészkedik , amelyben a vezető kezdődik nevezte az egyik csoport tagjai , és dobálta a labdát, hogy a személyt nevezte . A csoport tagja, majd , köszönhetően a vezető a neve, mondja a nevét, egy másik csoport tagja , és dobja a labdát, az adott személynek. A tendencia folytatódik , amíg mindenki nem volt a labda . A csoport ezután megismétli a mintát , hozzátéve, további golyókat és megy gyorsabban , míg a játék feloldódik a nevetés. Egy másik jégtörő a vonat roncs . Ez a játék, a csoport ül székek körben , az egyik ember a közepén. Az ember a középső kimondja a nevét , majd megállapítja, valamit, ami igaz magáról . Például, azt lehetne mondani , & quot; rajtam egy kék inget , & quot; vagy & quot; én soha nem ettem mogyoróvajat fagylalt . & quot; Mindenki a kör , akik számára ez az állítás akkor is igaz kell, majd felugrik , és váltani egy másik helyet , míg a személy a közepén próbál megragad egy üres helyet. Az a személy, aki marad a közepén kell majd , hogy egy új nyilatkozatot . Ha az ember a középső nem szeretnénk, hogy egy nyilatkozatot , azt mondhatjuk , & quot; Train Wreck , & quot; és mindenkinek meg kell találni egy új helyet .
Problémamegoldó kezdeményezések

Ha csoport tagjai kezdik érezni magukat , a csapatépítő sorozat mozog a problémamegoldás kezdeményezéseket. Ezek a képzeletbeli problémák , amelyeket a vezető , amely a csoport együtt kell dolgozniuk , hogy megoldja . Egy egyszerű példa a & quot; Minden fedélzetén , & quot; , amelyben az egész csoport kell illeszkednek egy kijelölt kis helyet. Akkor létre több tér táblák csökkenő méretű , vagy létrehozhat egy hely a földön egy kötéllel . A másik probléma -megoldó kezdeményezés & quot; Hélium Hoop . & Quot; Ez a játék, mindenki a csoportban meg kell állni egy kört, és támogatja a hula karika a mutatóujját . A csoportnak meg kell majd engedje le a hula hoop a földre , miközben az összes ujjukat a kapcsolatot az abroncs minden alkalommal. A harmadik példa a & quot; repülőgép-szerencsétlenség , & quot; amelyben a vezető létrehoz két határait , a rajtvonal és a célvonal . A csoport repülőgép lezuhant a rajtnál , és meg kell , hogy mind a csapattársak, hogy a célba -, ​​de néhány, a csapattársak is sérülések. A vezető úgy dönt, a sérülések a játék kezdete előtt , amely magában foglalhatja az egyik játékos , hogy vak ( és bekötött szemmel ) , a másik pedig süket ( és nem szabad beszélni ) , és egy harmadik , amely két törött láb ( és akiknek a végrehajtandó .) < Br >
Trust tevékenységek

Trust tevékenységek csapatépítő játékok, amelyek megkövetelik a résztvevők, hogy bízzanak egymásban . Ennek egyik példája & quot; Trust Walk , & quot; , ahol a játékosok bekötött szemmel , és meg kell bízni a csapat tagjai , hogy vezesse őket egy akadálypályán. Ezt meg lehet tenni a partnerek vagy a csoport, mint egész , az egyik ember , hogy képes látni és el kell vezetni a többi csoport egy sorban . Egy másik bizalom tevékenység a & quot; Trust Lean , & quot; , amelyben a partnerek felváltva eső , mint a partnere elkapja őket . Ez is lehet tenni az egész csoport, a csoport áll a szűk kör , egy ember a közepén. Az a személy, a középső , majd hátradől , és lehetővé teszi a csoport elkapni , és adja át neki a körön . A harmadik példa a bizalom tevékenység & quot; Trust Fall, & quot; amelyben egy személy áll a kis platform és a csoport áll a sorban mögöttük a kezüket kinyújtott. Az a személy, majd csökken , és lehetővé teszi a csapat elkapni .

You must be logged in to post a comment.