Games for Kids rajzoljunk egy ember használ a számok 0-tól 9

Számok hasznos rendszer szervezése tárgyak, és a nullát is egy erős koncepció , amely lehetővé teszi a semmit , hogy része legyen a rendszer . Tehát a számok nullától kilenc az első építőkövei a számok világában . Sok gyerek , mint a tanulás játékok, és néhány gyerek , mint a művészet, így játszani néhány játékot , amelyek következtében a rajz egy ember a 0 -tól 9 . Random elismerése

Az első lépés a tanítás a gyerekek a számok , hogy megtanítsa nekik, hogyan lehet felismerni őket . Például , kezdődik a játék elájul számok kártyákat a gyerekek, és a rajz ezek a számok egy kalapot . Ha a szám hívják , azt mutatják, hogy az első szám , és azt mondják, hogy hagyja, hogy a gyermek a kártya felismeri a számokat. Végül , nem jelennek meg a számot , és egyszerűen hívja ki a nevét . Ha a szám lett meghívva, az az, hogy a gyermek viszont a játékban.
The Fold Game

a fold játékot , az első játékos húz valamit a top- legtöbb hüvelyk vagy kettő. Ezután a játékos bedobja a papírt , így csak az alsó sor a rajz téve. Ezután átadja ezt a következő játékos , hogy adjunk neki rövid hozzájárulást. Pre- szeres a papírt , és elájult számokat a gyerekeknek. Ha valaki a számot hívják , ő lesz , hogy felhívja a rajzon , az csak az ő térben . Mondd meg a gyerekeknek, hogy dolgozzon egy részét egy ember .
Részei a fórumon

Elájulsz számokat újra , és a gyerekek jöttek, hogy a fórumon, vagy festőállvány . Rajzolj egy pálcikaember , és hozzá minden egyes részét a test több , nulla a kilenc . Például a fej nulla, a bal felső kar egy, és a bal alsó kar kettő. Amikor egy gyerek számot hívják , akár véletlenszerűen vagy azért , jön a fedélzeten, és felhívja , hogy része a test . Hívja fel a számokat , amíg a gyerekek dolgoztak a férfit .
Csatlakozz a Dots

Az egyik leggyorsabb módja , hogy bemutassa a sorrendben a számok a join- a-pontokat . A join- a-pontokat puzzle , amely összeköti a pontokat véletlenszerűen létrehoz egy véletlenszerű , zagyva kép . Ugyanakkor összekötő pontok érdekében létrehoz egy kép , például egy ember. Hozzon létre egy egyszerű bot rajz egy férfi , majd rajzoljon 10 pont körül, hogy a kép , hogy egy vázlatot . Szám a pontok érdekében , majd törölje a kép . Kihívás a gyerekek , hogy a számokat annak érdekében, hogy felhívja a kép .

You must be logged in to post a comment.