Útmutató Uno Stacko

A biztos kéz, és éles szem kulcsfontosságú , ha játszik block egymásra játékok. Uno Stacko egy olyan játék , amely hasonló szabályok a kártyajáték Uno , de játszott más módon . A játék játszható két 10 játékos és ajánlott korosztály hét és idősebbek. A játékot egy sima felületre , hogy megakadályozzák a torony leveri a legkisebb mozgást . És ne felejtsük el, hogy kiabálni : ” Uno ! ” Utasítások
1

Válassz egy játékosnak , hogy fog menni az első . Ez a személy verem a torony . Rajtunk múlik, hogy a játékos , hogy hogyan akar véletlenszerű a blokkokat , amikor egymásra is .
2

Tegyünk egy réteg három blokk néző ugyanúgy . Ezután verem egy másik három blokk , így ők 90 fokkal megy át a réteg a blokkok alatta. Ez létrehoz egy keresztbe mintát. A tálca megtöltése tartani a blokkok közvetlenül a tetején egy másik .
3

Ismételje ezt a módszert egymásra , amíg az összes blokk került egymásra . Vegye ki a terhelés tálcát óvatosan csúsztassa ki a blokkokat.
4

Húzz egy saroknyira a torony a sor csak egy kézzel . Ha fogott két kezében, egy másik játékos kiabálni ” Uno “, amely megköveteli, hogy húzza ki két további blokk .
5

Helyezze a blokk tetején a torony , megismételve a keresztbe mintát . A körnek vége , ha már

sikerrel a blokk tetejére anélkül, hogy felborulás .
6

Ugrás a következő játékos, aki meg kell majd húzni egy másik blokk. Ha a játékos előtte húzott egy színes szám blokkot , meg kell húzni a blokkot a megfelelő színt vagy számot , amit korábban húzta .
7

Húzza ki a felhívni két blokk, amely jelzi a szín és a két vonalakat , hogy a játékos , miután húzza két blokk adott szín .
8

Vegyünk egy fordított blokk, amely jelzi a szín és a két nyíl megy ellenkező irányba, hogy a fordított irányban a játék. Ez azt jelentené, hogy az a személy , aki elment , mielőtt most , hogy egy kanyart , és húzza ki a blokk azonos színű , hogy megjelenik a fordított blokk akkor húzta .
9

Húzza ki a Skip blokk, amely jelzi egy színt, és a kör egy átlós vonal fut át ​​rajta , hogy kihagyja a személy, aki után . Lejátszás ezután újra az a személy , aki után a kihagyott személy.
10

Vegyünk egy Wild blokk, amely jelzi a színe lila és két vonal metszi egymást, az a sor. Hirdesse meg milyen színű szeretne váltani . Az a személy után meg kell majd húzni a blokk , hogy a szín .
11

Nyerd meg a játékot azzal, hogy az utolsó, aki sikeresen helyezze el húzta blokk tetején a torony .
12

elveszíti a játékot húzva a blokk vagy a forgalomba , hogy a tetején a torony és miután ez esik .

You must be logged in to post a comment.