Csapatépítő programok , amelyek megmutatják , milyen erős a nonverbális kommunikáció lehet,

épület egy csapat a szövetkezet , szorgalmas tagjai sok a munka , különösen, ha azok nem kommunikálnak jól egymással . Próbálja bemutató kommunikáció fontosságát egy csapat vesz részt bizonyos tevékenységeket , melyek azt mutatják , hogy mennyire jól nonverbális kommunikáció azon dolgozik, hogy megoldja a problémát, és befejezni a feladatot . Silence : Matton

Mielőtt elkezdené ezt a tevékenységet a honlapról , Oktatási világ , hogy minden résztvevő egy darab papírt és egy íróeszköz . Mondd meg minden , hogy írja le a saját születésnapját. Ezt követően azokat csatolja a papírokat , hogy a fronton az ingek a biztosítótű . Osszuk a csoport két vagy több csapat egyformán számozott játékos. Amikor azt mondod : “Menj , ” a csapat mind gyorsan és csendben össze magukat a sorok szerint időrendi sorrendben minden csapattársa születésnapja, kezdve a legkorábbi születésnapját a legújabb . A lejátszók nonverbális jelek , mint például a kéz mozgását sorban helyesen . A csapat , aki elvégzi a feladatot a leggyorsabb is megbeszélni, hogy mit nonverbális kommunikáció szoktak megoldani a feladatot .
Electricity

Ezzel a hatalmas nonverbális kommunikáció játék építeni a csapatot szövetkezeti csoport , ahogy azt a honlapon , valamint a csoportszintű Games.com . Osszuk a játékosokat két egyenlő számú csapatok és a sorban a játékosok akár side-by- oldalán minden csapat. Helyezze a csapatok úgy, hogy a csoportok egymás felé nézzenek. Tegyünk egy szék egyik oldalán a csapat , és helyezzük a labdát a székre . Helyezze magát a másik végén a csapatok . Ha kész, a flip egy érmét , és jelenítse meg úgy, hogy csak a két szemben álló csapat tagjai legközelebb látod . Ha az érme fejtetőre a fejek, mind a játékosok szorítani a kezét a csapattársak mellettük. A préselés folyamata , majd folytatja le a csapatok sorokat, amíg az utolsó, aki úgy érzi , arra kéri őt , hogy megragad a labdát a székre . Ha egy csapat tévesen indul szorította a kezét, amikor az érme fejtetőre a farok , a másik csapat nyer . Ellenkező esetben , az első csapat , hogy pontosan vegye fel a labdát nyer .
Monsters , Warlock és tündék

Ennek előkészítéseként a nonverbális kommunikációs tevékenység a Wilderdom weboldal , összegyűjti a játékosok egy nagy területet . Osszuk a csoportot két csapat . Mutassa a játékosok a következő lépéseket : guggolt le a szörny , emelő mindkét karját a levegőbe a warlock , és köpölyözés füled a manó . Hagyja, hogy a játékosok gyakorolják ezeket a lépéseket , ahogy hívják őket . Amikor készen áll a játék , küldje el a csapatokat , hogy mindkét oldalon a játékteret . Visszaszámlálás a másodperc 10 , így a csapatok idő eldönteni, hogy mely karakter ezek mind úgy döntött, hogy lesz . 10 másodperc múlva már elmúlt , mindkét csapat kell jelenítenie a nonverbális kitöltött a karakter választották . A következő szabályok érvényesek : szörny meghódítja warlock , boszorkánymester meghódítja elf és tünde megnyeri szörnyeteg . Bármelyik csapat veszít el gyorsan versenyezni egy kijelölt bázisterület nehogy tagolt az ellenséges csapat . Ha megjelölt egy játékos csatlakozik ellenfeleit. A játék akkor ér véget , amikor úgy érzi, a leckét a nonverbális kitöltött tanultunk .

You must be logged in to post a comment.