Coin Toss Science Fair Project

pénzfeldobás már körül, mivel az ókori Rómában , amikor a katonák játszott a játék neve ” a hajó vagy a fej . ” Római pénzérmék voltak hajókat az egyik oldalon, és a császár fejét a másik . Coin feldobás a leghíresebb a modern társadalomban betöltött szerepe a döntés a kickoff csapat az NFL játékokat . Érme feldobás valószínűségi alapul , és fel lehet használni számos érdekes tudomány valós projektek . Befolyásolása a Coin Toss

alapvető tudomány valós projekt magában foglalja érme dobás megpróbálja meghatározni, hogy egy személy befolyásolja a kimenetelét a pénzfeldobás manipulálásával bizonyos tényezők . A kísérlet során feldobás egy pénzérmét 100-szor , és hagyta, hogy földet természetesen. A felvétel után ezek az eredmények , az érem feldobunk 100-szor , és a tosser próbál meg leszállni asztalon heads-up . Ezután az érem feldobunk egy másik 100-szor , csak ezúttal a tosser azt mondta , hogy utolérjék az érme a levegőben , pofon rá a kézfején és megpróbálja jön fel fejüket. Elkapta az érme alakul a módszer tette az érme jön fejet a leggyakrabban .
Megfelelő Coin Toss

Ez a projekt magában foglalja a két ember dobált érmét egy időben . Minden ember hozzá van rendelve egy vagy két “győztes ” eredményeket. Egy ember kap egy pontot, ha mindkét érme egyezik , azaz két fej vagy két farok, a másik kap egy pontot, ha nem száll egy fej és egy farok . Mindkét résztvevőket arra kérjük, ha van egy nagyobb esélye van a győzelemre , mint a másik . Ez a kísérlet azt mutatja, elfogultság az emberi természetben , mint az a személy a megfelelő érmék oldalon úgy tűnik, hogy egy él , mert úgy tűnik, hogy két kimenetele a másik személy egy. A valóságban mindkét egyenlő eséllyel .
Leszállás a Coin oldalára

Ez a tudomány valós projekt ötlete származik vizsgálja a fizika pénzfeldobást . Az esélye egy érmét , hogy dobta , és leszállás egyenesen az élére nagyon vékony , de az esélye egy tekercs érmék leszállás szélén meglehetősen magas . A diák kezdi a kísérlet által dobált egy érmét , hogy ha landol állva szélén . A diák ezután ragasztók másik érme az első és a dobás újra. Folyton hozzátéve, érmék , amíg felfedezik, hogy a zsír egy érmét kell leszállni kell lennie.
A Digital Coin

fejlettebb tudomány valós projekt magában foglalja az írás a számítógép program szimulálja az eredményeket egy pénzfeldobást. A diák megtervezi a Python program, amely lehetővé teszi a felhasználók számára , hogy kiszámítja az eredményeket X számú érme dobás . Ez a projekt bemutatja a valószínűség törvényei és hasznosságát a számítógép-tudomány a matematika . A tudomány valós projekt , a diákok létre a számítógépet, és hagyja, hogy a résztvevők a program futtatásához magukat.

You must be logged in to post a comment.