Gyerekek Jumping Játékok

beltéren vagy a szabadban , a gyerekek szeretik a folytatásban. Jumping lehetővé teszi a gyermekek a lehetőséget, hogy nyúlik az izmokat, és használja fel néhány a határtalan energiával . Jumping kötél és ugróiskola már régóta kedvelt tevékenységek gyerekeknek számos kultúra . Adj lehetőséget az interaktív és versenyképes ugrás játékok, mint például a relé versenyek és vetélkedők, hogy boldog és aktív gyerekek. Hopscotch

játék ugróiskola fiatal gyerekek, mivel ez a játék nagyban javítja az egyensúlyt és a koordinációt. Rajzolj egy hagyományos ugróiskola rács krétával beton vagy létrehozhat saját grid design. Számú szakaszok egytől nyolc és talál egy követ dobni . Az a sor , hogy minden gyermek dobni a követ a számozott tér és ugrani egy számot a következő ugrás nélkül a téren a kő . Azt kell majd megfordul, és ugorj vissza a kiindulópontra , mégis elkerülve hogy a tér . Ennek egy változata , a gyerekek próbálja ugrás csak egy lábbal . Ha az ugráló láb érinti a vonalat , akkor meg kell kezdeni.
Jack , fürge

hogy milyen magas a gyerekek is ugrik , nyugodtan újra a gyermekdal ” Jack , fürge ” . Keresse meg a 20 cm-es négyzet alakú kartonlapot. Hajtsa félbe , hogy egy 10-es állvány . Díszítsd egy 15 -by- 10-es kartonlapot , hogy néz ki, mint a lángok a tűz . Használja clothespins csatolni a karton lángok az állvány, így a gyerekek is csak látni egy hüvelyk láng a saját oldalról . Az Ön síp, kérje a gyerekek egyesével futtatni, és ugorj át a láng . Miután mindenki ugrik , emelje fel a lángot egy hüvelyk , hogy két hüvelyk mutatják . Tartsa emelése a láng egy hüvelyk , hogy milyen magas a gyerekek is ugrik . Ha az ugrás nagyon magas, helyezzen egy műanyag szőnyeget a másik oldalon , így a gyerekek is biztonságosan landolni .
Bunny Hop

Osszuk a gyerekeket két csapat, és sorban őket mögé egy kiindulási pont . Adj minden csapat egy teniszlabda . Az első gyermek a sorban kell helyeznie a teniszlabda a térdére , és ugrik , mint egy nyuszi , hogy egy széket a másik oldalon a szoba . Miután megy körbe a széken , ő meg Bunny Hop vissza a csapatot , hogy a következő személy lehet menni . Ha ő eldobja a labdát , meg kell állítani , és helyezze vissza a térdére a folytatás előtt . A csapat minden tagjának vissza először nyeri a játékot.

You must be logged in to post a comment.