Hogyan Beat Pirates of the Wasteland az Epic Mickey

Disney ” Epic Mickey ” A Wii játék rendszer jelzi a dicsőséges visszatérése Mickey Mouse évtizedei után ki a rivaldafénybe , bizonyítva, hogy még a 21. században , a régi egér még mindig hordoz egy történetet , és mozgassa közönséget őszinte mesemondás és karakter fejlesztés . A mechanika ” Epic Mickey ” átmenet kétdimenziós három -dimenziós , és használjon hígítót gameplay szerelő, hogy megpróbálja keverék rajzfilm a valósággal . Utasítások
Ventureland
1

Sétáljon át Bukó , és beszélj vele . Ő lesz az egyetlen a földön sír. Bukó fogja mondani, hogy megtalálják a hajó Wheel, Figurehead és Compass három különböző területen . Beszéljen Tiki Sam a Tiki Hut , hogy indítsa el a küldetést a hajó Wheel .
2

megtalálja az első Tiki Mask tetején a treehouse mögött Bukó . A második az első helyen a waterwheel bal felső a terület. Ahhoz, hogy elérjük azt , fuss végig a tetőn és állványok a Tiki Hut , vagy a lovaglás egy platform fel a kereket . Keresse meg a harmadik Tiki Mask egy elvékonyodott -out része az épület végén a színpadra ugrott a nádtető tető mellett , és ugrott át a Tiki Mask .
3

Hozd a maszkok vissza Tiki Sam , és megkapja a hajó Wheel . Hagyja a kunyhó és séta a bal oldalon található Damien Salt . Ő szeretné, virág, vagy fagylalt , mint egy ajándék, hogy Henrietta . Hagyja, és beszélj Henrietta hallja, hogy ő a laktóz – intoleráns .
4

Ugorj át a kivetítő képernyő Mean Street és adja OsTown . Adja meg a Clarabell otthon , aki megmondja, hogy szükség van egy csokrot .
5

Menj ki, és vékony ki Clarabell a virág gréder , hogy megtalálja az első virág a gödörbe . Vékony a fal mögötti Ortensia házában a második virág. Vékony a fal mellett , hogy az elsüllyedt hajót a kis földsáv a harmadik és egyben utolsó virág. Vegye ki a virágok vissza Clarabell úgy tudja , hogy a csokrot Henrietta .
6

Vegye ki a csokrot , hogy Damien só , és megkapja a Figurehead és Ventureland Romance Pin . Beszélj skorbut Pat , a srác járkált a jobb oldalon a színpad kezdeni a küldetést a Compass . Ő azt akarom, hogy megtalálja elveszett kincset a faházban , és ad egy kulcsot.
7

Ugorj át a tutajok és ne a hullámok és a kardhal . Ugrás a madár háta és fák lombozata , amíg nem olvassa el a ” Castaway : Part I” tekercs . Ugrás a fáról , miközben elkerüli a kókusz – gördülő szörnyeteg , és hagyja el a projektor .
8

Beszéljen Beluga Billy , aki felajánlja, hogy nyissa meg a kilépés képernyőt , cserébe az ő “elveszett táska o” zsákmány “. Ugorj át a hajókat a tó vékonyabb a kunyhóba , és találja Billy elveszett táska a tetőn. Vissza a táskát, hogy Billy . Amikor látja a zsák tele sziklák és nem a zsákmányt , Billy feladatokat azzal megy a börtönbe , hogy megtalálják a kalózok, akik kifosztották őt, és azt is megadja a Clock vázlatot.
9

Szabad a kalózok , és megtudjuk, hogy Billy zsákmány alján egy már megnyitott sétány . Vékony a második ajtó megtalálja a megfelelő elhagyása után a börtönbe, keresse meg a sétányon . Verte a Splatters , és kapcsolja be a négy fogaskerekek mellett négy pillére. Forgasd meg a két pillér legközelebb a kijárat , és használja az óra vázlatot lassulni idő . Húzza ki a másik két pillér és mindannyian meg kell érjen a mennyezet . Forgasd meg a sebességváltó a hátsó falon találni Billy zsákmányt.
10

Vedd Beluga Billy zsákmány vissza, és lépjen ki a vetítővászon.
Jungle Rhythm : Part II
11

Ugrás a fa végtag az első fát, és ugrás a tetején a hajladozó fa a jobb oldalon. Várja meg a tetejét a fák , hogy összehangolják és ugorj át a következő alkalommal , amíg el nem éri a nagy halott fa a “Jungle Rhythm : Part II ” tekercs . Ugorj át a két struccok rá az elefánt hátára , és dupla ugrás a kijárat képernyőre .
12

Menj le az út jobb oldalán a Dzsungel bejáratánál , ahol találkozni fogsz egy kidőlt fa egy kalóz a másik oldalon . A kalóz nevű Starkey , azt javasolja, hogy megnyitja az utat a Skull Island , ha megtalálja a három szimbólum a mohával borított sziklák a dzsungelben.
13

megtalálja az első szimbólumot elvékonyodása a fából készült fal jobbra a terület elején , akkor vékony a moha a nagy szikla belsejében . Keresse meg a második szimbólum a fennsíkon balra a terület elején a festmény egy híd , a festészet másik platformon a falon, és hígítja a moha a sziklára . Keresse meg a harmadik és egyben utolsó szimbólum , hátul a színpadon , két gyökerei a nagy fa .
14

Menj a bejárat és vékony a fal balra , hogy felfedje a barlang bejáratához. Győzd le a Spladoosh és gyűjtsük össze a vörös ékszer a sarkon . Keresse meg a következő ékszer a hajó lebeg a vékonyabb a szint bejáratánál , a másik pedig az óriás levél szakaszában jobb oldali falon. Vékony a fal mellé , ahol először találta Starkey találni egy másik ékszer. Átugrani a szakadékot , ahol a Starkey a járkálást, és át a hídon , hogy a hátsó nagy fa , hogy megtalálják a végső ékszer .
15

Tegyünk egy ékszer közepén terület bal szélső szobor. Helyezzünk két ékszereket a második szobor újra és még az utolsó. A festék a konzerv ki ékszereket az üres szobrot , és ugrik a csúcsra . Beszélj Starkey , és ő kinyitja az ajtót Hóhér fája . Írja be a fát, és kilép a képernyőn .
Az Whalers
16

Ugrás a jéghegyek , hogy a jobb és elkerüljék a robbanó hordók . Forgasd meg a hajtókar vége a hajó , és ugorj rá a madár háta , és rá a bálna .
17

Várja meg a orrnyílás megállítani permetezés és fuss , hogy a jogot, hogy megtalálja a ” Whalers ” tekercs .
18

Dobd el az orrnyílás és ugorj be a kilépés képernyő Tortooga .
19

Beszélj a kalózok a felső sétány a vázlatok és a festék és vékonyabb utántöltő .
20

Beszélj Starkey , és ő adja meg a Pirate Hero Pin a tollat a Kalóz Voyage bejáratánál.
Castaway : Part II
21

Ugrás a platformok és a föld és a kacsa az első pók .
22

Várja meg a következő pók, hogy ugorjon be a lyukat a földbe, és ugrik a hátára, és dupla ugrás az egész, hogy a tetején a fa a bal oldalon.
23

Ugrás a jobb oldali fa , és rá a pók hátán lovagolni át a ” The Castaway : Part II ” tekercs .
24

átugrani a forgó platformok és vékony a fogaskerekek a falon, amikor a platform fordul vízszintes .
25

be a sarkon , és beszélj Gus , aki megmondja , hogy a három szivattyú a területen , hogy rögzítse az utazást .
Pirate Voyage
26

Keresd az első szivattyú mögött a kapu bal oldalon a folyó elvékonyodása a tető . A második szivattyú felett található az első mögött vékony képes fal már a fahíd . Keresse meg a harmadik szivattyú végén a jobb oldalon a folyó közelében, a járhatatlan kapu elvékonyodása az épület az ajtó körül .
27

Ride a csónak a folyón és ugorj ki balra , mielőtt az örvény elnyeli az utazást. Vékony a kapu előtt a gonosz szellem a ketrecben, és engedje el a gonosz szellem . Miután kinyitja a kaput , menjen át , hogy megtalálja a kalóz nevet Rigger Greene és beszélj vele .
28

Ugrás a második kapu a jobb oldalon a folyó és vékony a kaput , hogy menjen be a folyosóra .
29.

Beat a fröccs és a Sweeper és ugorj át a tüskés smasher a szoba közepén .
30

Pattanj fel a hajót , mert jön ki az örvény , és ugorj át balra a kijárat felé .
Shanghaied
31

Ugrás az asztalon a jobb oldalon , majd vissza a bal oldalra .
32

Kerülje a gyenge padló és a tüzet, majd ugorj fel a következő szintre .
33

Várja meg, amíg Pete swing egy üveg rád, és visszavonulni az ablakot, majd menj fel a fedélzetre .
34

Spin- támadás a tűzijáték dobozt, és ugorj végig a vitorlák az árbocok balra .
35

Hop bal felhő a tűzijáték , és ugorj át a ” Shanghaied ” orsó és menj vissza a kijáratot , ami Skull Island .
Skull Island
36

Ugrás az egész szikla platformok a nagy területen a Splatters , Sweeper és a Kalóz -bot . Harcolj , vagy futni, és ugorj át a szigetre a bal oldalon , és mászni a lépcsőn jobbra. Verte a Sweeper és vékony a cseppkő a jogot arra, hogy megtalálja a felszerelés. Forgasd meg a felszerelést , hogy nyissa ki a kaput az első a barlang . Ugorj le és vékony a horgonyt .
37

Utazás az egész első az óriás koponya mellett a párkányra . Töltse fel a tartályt talál akár festék vagy hígítót . Feltöltése festékkel fordul a Pirate – botok be az emberek, míg a töltés azt vékonyabb szünetek a Pirate döntéshozatali Beetleworx gép .

38

mozognak a párkányra , amíg nem jön a három árbocok elsüllyedt vékonyabb . Vékony az árboc tetejét és ugorj át őket a szigetre . Vékony a sziklák , hogy megtalálja a horgonyt, és vékony, a horgonyt . A lebegő hajókat , hogy menjen vissza a fő sziget , és mássz a földelt hajót, és ugrik a hátsó párkányon Skull Island . Beszélj Pete Pan tetején Skull Island akik feladatokat a szabaddá a Sprite fedélzetén Hook kapitány hajóját.
39

ugorj le a szegélyek és vékony a fa része a párkányra. Csúsztassa lefelé a rámpán . Fordulj meg, és ugorj át a platformokon , hogy egy harmadik szigeten. Ugorj fel a hátsótámasztékok , hogy a tetején a sziget és vékony ki a világos színű rész .
40.

vékony a horgonyt , hogy növelje Bukó hajója . Menj az aljára, a fő sziget , hogy megtalálják a végső szivattyút. Töltse ki akár festék vagy hígítót . Fej Bukó a hajót, és festeni a kormánykerék , és hagyjuk a Jolly Roger .
Captain Hook
41

Legyen a fő fedélzeten harcolni Captain Hook , vagy menjen fel a lépcsőn , hogy kiadja Pete Pan Sprite . Választhat , hogy Pete Pan a megváltást azáltal, hogy őt harcolni Captain Hook helyett . Ehhez festeni az elvékonyodott lépcső bal oldalán , a fedélzet és menj fel a lépcsőn , hogy festeni a kincseket és dobozok .
42

festék a vitorlát az árboc át, és ugrik a platform. Folytatni kell ezt mindaddig, amíg el nem éri a felszerelés. A festék a felszerelés , hogy menjen fel egy másik szintre.
43.

Thin nettó teli hordó , hogy csökkentse a szemközti platformra . Ugrás az egész, hogy a következő oszlop és vékony, a két súlyozott zsák , ahol Hook van . A festék a nagy zsákok csatolt kötelet , hogy emelje fel a jobb oldali platform.
44.

festék a vitorla az utolsó árboc , majd a felszerelés a platform. Vékony súlyozott zsákokat , ha jönnek vissza, és festeni a fogaskerekek Hook elvékonyodik .
45

Hop át a végső árboc és vitorla vissza . A Sprite felemel , és Pete Pan harcolni fog Hook az Ön számára.

You must be logged in to post a comment.