Hogyan kell játszani Acey Deucey Backgammon

Acey – Deucey egy változata backgammon , hogy kevesebb időt játszani, és támaszkodik inkább a szerencse, mint a hagyományos játék . Mint a hagyományos backgammon , a cél, hogy az első játékos , hogy távolítsa el az összes saját darabokat játszik az board.Things amire szüksége van
backgammon tábla
15 sötét korongja
15 light Checkers
2 die

Show More utasítások
1

Vigye a 15 színes Dáma ki a fórumon egy halom mellett az ellenfél otthonában fórumon. Egy játékos otthona tábla a jobb oldalon a fórumon hozzájuk legközelebb , a másik játékos a bal oldalon a fórumon hozzájuk legközelebb .
2

Roll egy kockával minden játékosnak , hogy ki megy először .
3

Roll mind meghalnak , ha ez a sor, hogy játsszon .
4

Adja meg egy korongot a tábláról azt a pontot az ellenfeled otthoni fórumon, hogy megfelel a számot, amit már hengerelt , és amely nem tartalmaz két vagy több ellenfél korongja . Gróf a szélén a fórumon , kezdve egy és végződő hat lépésekben egy , közepe felé , hogy hány minden egyes pontja .
5

Move -ellenőrző , amely már a táblán a helyek száma , ahány a magokat az egyetlen die hengerelt . Lehet, hogy vigye át az értéket a két kocka egy ellenőrző csak akkor, ha legálisan mozgatni , a megadott szám az egyik meghal az első . Egy ellenőrző lehet mozgatni, hogy bármely pontján , amely nem tartalmaz a két vagy több ellenfél darabot.
6

Move kétszer minden szám jelenik meg , amikor a két dob. Például, ha a dupla két hengerelt , tudod mozgatni összesen négy darab, két folt mindegyik .
7

Játssz az egy és két normális , ha egy Acey – Deucey hengerelt . Egy – Acey Deucey bármely tekercs egy vagy kettő. Mozgatása után az egy és két normál , játék minden dupla tekercs választott, mintha már hengerelt . Lejátszása után a kettős , roll újra játszani, mint a normál . Ha bármikor nem tudja használni bármely része a tekercsek , mert nincsenek nyitott kérdések a dáma költözni , akkor elveszíti a többi a mozgás abban a körben .
8

Helyezze a ellenfél játékos ellenőrző a bárban , ha az Ön korongja landol egy pont , amely csak az egyik ellenfél korongja . Ha egy játékos bármilyen korongja a bárban kell újra meg azokat a dáma , mielőtt bárki más . Checkers újra be a gördülő egy számot egyenlő egy pontot az ellenfél otthonában fórumon , ahol a dáma legálisan földet .
9

továbbra is halad dáma , amíg mind a 15 az ellenőrök otthonában fórumon. Nem lehet kezdeni viselő ki a dáma , amíg mind a 15 olyan otthoni fórumon .
10

ki viseli a Checker gördülő szám megegyezik a pont, ahol lakik , akkor költözött ki a fórumon. Ha nincs ellenőrző a pontot jelzett a roll, akkor egy korongot magasabb pontot kell mozgatni a pontok száma képviselteti magát a hal . Ha nincs ilyen dáma , akkor egy korongot a legmagasabb pont egy ellenőrző rajta kell távolítani a tábláról .
11

lejátszásának folytatása , amíg az első játékos, eltávolítja az összes saját korongja a fórumon és az lesz a győztes .

You must be logged in to post a comment.