Mik azok a játékok, gyerekek játszottak az 1950-es és 1960-as években ?

Gyerekek a 1950-es és 1960-as években játszottak a különböző játékok miatt mind az elme és a test. Ezek közé tartozott a találgatás játékok, valamint a futás és a versenyzés játékok, mint a Húsz kérdés , Red Rover és a kacsa , kacsa, liba . Sok játék még mindig játszott a gyerekek ma. 20. kérdés

Ezt a játékot kívül , belül vagy utazás közben . Egy ember kiválaszt egy személy , hely vagy dolog . A többiek 20 kérdést kitalálni a helyes választ . Ők csak kérdéseket , amelyek megkövetelik egy igen vagy nem válaszolt. Kérdés lehet : ” Ez a személy? “, ” Ez egy hely ? ” vagy ” Ez a személy a férfi ? ” Az a személy, a helyes választ kap, hogy válasszon a következő téma . Ha senki kitalálja a helyes választ , az a személy, aki úgy döntött, a téma választja egy másik személy, hely vagy dolog, és a kérdések kezdje újra .
Simon Says

” Simon ” kiált irányait mindenkit, hogy kövesse . A ” Simon ” hívó fél azt mondja: ” ugorj fel és le “, ” Fordulj meg “, ” Touch orrod ” , vagy más irányelvek . A cél a játék azoknak, játszani csak kövessétek , ha előszóval a kifejezést , hogy “Simon mondja “. ” Simon mondja, ugorj fel és le “, ” Simon mondja megfordul ” vagy a ” Simon mondja érintse meg az orrát . ” Ha követed az utasításokat adott anélkül, hogy a ” Simon mondja ” kifejezést, akkor válik a hívó vagy a ” Simon “.
Red Rover

gyerekek segédszintvonal bárhol 20 és 50 méter távolságra , attól függően, hogy a rendelkezésre álló hely a játékot. Akik minden sorban szorosan egymás kezét . Az egyik oldal hívásokat a másik oldalon , a “Red Rover , Red Rover , küldje el ( az adott személy neve , a másik vonalon ) jobbról . ” A személyt elemzi fut, olyan kemény, mint lehetséges, hogy a másik vonalon azzal a szándékkal, áttörve a vonalon . Ha ő sikerül törés a sorban , ő választja ki a személyt a szaggatott vonal , és visszatér az ő eredeti sor . Ha ő nem tudja áttörni , ő is csatlakozik a vonal megpróbált áttörni , és a másik vonalon kiált , “Red Rover , Red Rover küldeni ( az adott személy neve , a másik vonalon ) jobbról . ”

Freeze Tag

kiválaszt egy személyt , hogy ” It “. A cél a ” It” , hogy veletek mindenki más . Ha megérinti kell fagyasztani a helyén. A játékosok megérintette a “befagyott” , és nem tud mozogni , amíg a játék véget ér , vagy amíg a személy, aki nem fagyott érinti őket, hogy “feloldása ” őket . A játékos, aki jelölt háromszor lesz a ” It “. Ha az a személy, aki “Ez ” sikerül a “befagyasztása” minden játékos ugyanabban az időben, így mindenki “befagyott ” tudja választani a személy, aki az ő helyére a ” Nem “.
< Br > kacsa , kacsa, liba

gyerekek , hogy egy nagy kört , mielőtt ül a combon a kezük alatt hónalj úgy tesz, mintha kacsa . Egy személy választják a “róka “. A róka sétál lassan körbe-körbe megérinti minden ember a fejét , mondván: “Kacsa . Kacsa . Kacsa . ” A gyerekek fedél a szárnyukat , mint a róka körökben. Végül , a róka csapok valaki , és azt mondja : ” Goose “. Amikor ez történik, a verseny következik. A liba meg kell ugrani, és szaladgálni a kör próbálja tag a róka , mielőtt a róka is elfoglalja a helyét a körben. Ha a róka kerül vissza, ahol a verseny elkezdődött az első, a liba lesz a róka. Ha a liba címkék a róka az első, a róka vesz újabb fordulatot .

You must be logged in to post a comment.