Lord of the Rings Risk játék utasítások

Kockázati egy népszerű táblás játék megjelent 1957-ben. A játék megköveteli a játékosok ellenőrzésére hadseregek és keresik a világuralom . A Lord of the Rings Risk , a játékosok vie uralma Középföldén. Ez a társasjáték lesz élvezetes stratégiai játék rajongó és kockázati rajongók, egy adott fellebbezés körében Lord of the Rings drogosok . A szabályok a játék hasonlít az eredeti Risk társasjáték . Az első lépések

Először is, akkor kell külön a kártyák két külön fedélzeten , Terület -és Élményfürdő . Két joker jelen lesz a terület fedélzete van; azokat hatályon kívül kell helyezni . A terület fedélzeten kell majd szét három egyéni fedélzetet az úgynevezett ” jó”, ” gonosz ” és a “semleges “. Fedélzetet is felveszik lefelé a tábla mellé . Minden játékos választ egy színt, és megragad minden a zászlóalj a színük . Sárga és zöld hadsereg jó , míg a fekete és a vörös hadsereg gonosz . A sárga és a zöld hadsereg levonni Lord of the Rings karakterek, mint a tünde íjászok , Rohan lovasai és sasok . A fekete és a vörös hadsereg közé karaktereket, mint a trollok és ork pajzsot .

Minden játékos kap egy bizonyos számú induló zászlóalj annak érdekében, hogy azt állítják, területekre , mielőtt körökre osztott játék kezdődik. A két játékos játék lesz minden játékos indul 60 zászlóaljjal , míg a négy játékos lesz 45 zászlóaljat mindkét oldalán . Területek kapnak szúrópróbaszerűen üzleteljen Terület kártyát minden játékosnak . Négy játékos esetén lehetővé teszi a nyolc kártyát kell kezelni minden játékosnak . A kezdeti területek már azt állította , roll a kocka , hogy ki kezd. A győztes elhelyez egy zászlóalj rá egy gazdátlan terület , és a játékosok felváltva hivatkozva további területeket, amíg mind a 64 is állították . A fennmaradó zászlóalj ezután megerősítésére használják ellenőrzött területekre .
Szedését Turn és a győztes

A játékosok felváltva az óramutató járása szerint . A turn lehetnek fogadó és forgalomba további zászlóalj , folytató harc , gyűjtése Terület kártyák, gyűjtése kaland kártyák helyett a vezető, és mozog a Fellowship . A Fellowship lesz jelölve egy arany gyűrűt kezdve a Megyében . A játék végül nyert vagy vesztett , amikor a Fellowship végül eléri a Mount Doom. A Fellowship halad felé Végzet Hegye előre meghatározott pálya mentén függően dobás minden játékosnak a köre során . Gördülő magasabb, mint a három mozog a Fellowship , míg a gördülő kevesebb, mint három fogja a Fellowship álló . Amikor a Fellowship eléri a Végzet Hegye , a játékos rendelkezik a jelenlegi viszont dob a kockával . A tekercs magasabb, mint a három elpusztítja a gyűrűt, és befejezi a játékot .

Győztes alapján döntenek , hogy hány pontot minden játékosnak , amikor a gyűrű megsemmisül . Pontok kapnak megfelelően területek és erődítmények ellenőrzött , valamint az Adventure kártyát játszott és régiókban tartott . A játék is nyert már, ha egy játékos vezérli az összes Középfölde előtt Fellowship elpusztítja a gyűrűt .

You must be logged in to post a comment.