Hogyan hozzunk létre egy Xbox videojáték

Az Xbox 360 egyik egy kis maroknyi játékkonzolokat , hogy uralja a modern videojáték világában , és a játékokat tartják néhány legszebb példája a virtuális szórakozást valaha is gyártott. Hogy ezeket a játékokat , szakértői csoportok területén a programozás , hangmérnöki , grafikai és animációs munka nonstop a hónap ( vagy hosszabb) , hogy végre a látás , a művészeti vezető .
Ez nem lehetetlen , hogy készítsd el a saját Xbox videojáték , csak nagyon nehéz ; Szerencsére vannak olyan programok és közösségek kifejezetten , hogy segítse you.Things amire szüksége van
C # Express fejlesztői készlet
XNA Game Studio Express
XNA Framework
XNA Teremtő Club tagság : Matton Többet mutat utasítások vásárlás Software
1

Töltse le és telepítse a C # Express fejlesztői készlet és az XNA Game Studio Express .

mindketten épülő ipari szabvány C ++ programozási nyelv , és az egyetlen rendelkezésre álló programok a nem ipari civilek képesek létrehozni egy Xbox játék .
2

Töltse le és telepítse az XNA keretrendszer . Ez lehetővé teszi , hogy teszteljék és elhárítása a játékot a létrehozás során .
3

Kipróbálni mindkét program alaposan megkezdése előtt a játék készítési folyamat , főleg , hogy az a program , hogy mentse a munkáját .
programozása Game : Matton 4

kódex a fizikai motor a játék a C # Express szoftver . A fizikai motor diktálja , hogy a karakterek léteznek a virtuális univerzumban , és milyen törvények fognak követni ; gravitáció , tehetetlenség és az összes többi akár a tolmácsolás .

Ha nem ismeri a C ++ programozási nyelv , nevelés magad alaposan az online oktatóanyagok vagy a hagyományos hogyan foglaljon .

5

Építsd modellek a karakterek és tárgyak . Ezek a színtelen , jellegtelen 3D-s virtuális kivágott a hősök és gazemberek (és bármely más karakter), hogy akkor később használni, hogy feltölteni a játékot .
< P > Ez is az ideje, hogy modelleket műfaj – specifikus tárgyak, mint a fegyvereket a first-person shooter , vagy a kard a third-person akció hős forgat .
6

textúra a karakterek és a tárgyak akár benne XNA textúrázás anyagot , vagy a saját művészet . Töltsön el néhány komoly időt ez a rész , mint a vizuális elemek a játék gyakrabban, mint nem tenni vagy megszakítani a játékos reakcióját a játék egészét .
7

Animate a karakterek és a tárgyak aszerint, hogy azok funkció a játék környezet .

Tekintsük a leginkább reális megközelítés animáció lehetséges maximális hitelességet a játék. Például egy kisütési fegyver fogja rázni , a töltés négylábú állat gyakran csökkenti a fejét, amikor a sztrájk , és a kilátás az emberi szem hajlamos bob és szövik járás közben.
8

Építsd a különböző szintjein a játék . Ez magában foglalja a háttér táj , az interaktív előtér táj ( mint a fák , a víz , sziklák , ajtók, dobozok, és hasonlók) , és a környezeti hatások , mint a köd , a felhők , az eső , a hó és így tovább.
< P > Again , a reálisabb a programozás , a jobb a választ a játékosok valószínűleg . Nézd, milyen a víz , vagy faágak mozognak valós időben , miközben animált őket, hogy a lehető legjobb hatást.
Esztétika , Hang és véglegesítése : Matton 9

Hozzon létre, vagy egy művész teremt az Ön számára a vizuális művészi a játékot ; minden vizuális játék kell egy művész tervezte , beleértve minden egyes karakter, fegyver , jármű , ellenséges , háttér , előtér , doboz és hordó .

Miután a művészet , alkalmazza azt a megfelelő területeken a programozás , hogy megteremtse a kinézetét a játék .
10

Keresés, illetve rögzíti hanghatások minden szempontból a játékot , és ne felejtsük el semmit . Minden lépés, zár, fegyver pisztolytáska , ellenséges kiáltás és elektronikus hangjelzés szüksége saját hangját az Ön által megadott .
< P > A kiváló minőségű hanghatásokat a játék , mint az alacsony minőségű is elvonják a lejátszót a merítés a játék.
11 < ​​p > Csatlakozzon az XNA Teremtő Club . Ön képes lesz arra , hogy töltse fel játék a honlapon meg kell vizsgálni ki a közösség többi tagjának a játszhatóság és a lehallgatás kérdéseket. Alkalmanként , házi játékok, mint a tiéd vannak megválasztva, hogy szerepelt nagy idő szerencsejáték helyszínek , mint az E3 és Game Informer magazin .

You must be logged in to post a comment.