Egyszerű Sleepover Játékok

Gyerekek minden korosztály szeretettel sleepovers , és a játékok , hogy az élményt egy átlagos este egy barátja házában , hogy egy igazi sleepover fél , hogy a vendégek mindig emlékezni . Játék könnyű játék az a pillanat , hogy a spontán szórakoztató, és gyakran emlékezetes pillanatokat sleepover emlékek . Miután több a kész mindig egy jó ötlet, a gyermekek sleepovers hogy minden személyiségek és lehetőségeket. Blind Man Bluff

Blindfold tag , az úgynevezett vak ember blöff , a szórakozás gyerekeknek minden korosztály számára , hogy játszik benne , illetve ki. Válasszon ki egy sleepover party vendég vagy sleepover gazda , hogy “ez ” , és kösd be azokat. Forgasd meg , hogy a személy körbe egy tucatszor , hogy megzavar őket . Az a személy, hogy “ez “, akkor számít , hogy 20 , míg a többi a vendégek szétszórják egy kijelölt terület a játékra. A gyermek , hogy az “ez “, akkor megpróbálja a tag más vendég , így “ez ” a következő fordulóban a játék .
Duck -Duck – Goose

játék kacsa – kacsa – Drake szórakoztató iskolában korú gyermekek , játék vagy egy nagy szobában vagy a szabadban . A gyerekek körben ülnek , kivéve a fogadó , aki indul , hogy “ez ” . Ezután jár körül , kívül baráti kör, megérinti egymás után a fejét mondván: “kacsa “, ” kacsa “, ” kacsa “, amíg meglepő a játékost , hanem azt “liba ! ” a csapból. Ez a játékos akkor felugrik , és fut a gyerek után játszik ” it” , megpróbálja tag őket, mielőtt futni körbe a kör . Ha az ” it” teszi vissza a nyílt ülés a körben anélkül, hogy címkézett , ülnek a nyílt helyszínen , így a ” liba ” áll , hogy “ez ” a következő fordulóban

Charades

Charades egy játék pantomimes játszott és élvezte minden korosztály számára . Mielőtt a vendégek megérkeznek , anya vagy apa lejegyez sok kifejezések pantomim egyes cédulák , és tedd őket , ahol senki sem látja őket . Osszuk a sleepover vendégeket a két csapat . Egyszerre csak egy tagja a csapat kiválasztja az egyik kombiné és pantomimes a kifejezést saját csapat tagjai . Az a személy, pantomimet nem lehet beszélni , mert irányítják társaik csapattársak kitalálni a kifejezést. Állítsa be a tojás időzítő , vagy anya idő játék, nem több, mint három perc alatt körönként. Játék folytatása , felváltva csapatok , amíg mindenki a két csapat volt a fordulat a pantomimet . A csapat , hogy kitalálja a legtöbb mondatok helyesen nyer .

You must be logged in to post a comment.