Wii GPU Secrets

A Wii grafikus feldolgozó egység vagy GPU , az összetevő a rendszer , amelynél a grafika fontos, hogy az állampolgári jogok a Wii játékok. Minden kép , a textúra és a karakter teszi , és megjelenik a Wii GPU . Wii GPU Történet

Wii GPU kiderült , mielőtt a rendszer is volt egy hivatalos neve . A Wii -t , majd az úgynevezett ” forradalom “, a kódnév által adott Nintendo előtt hivatalos leleplezése , hogy építeni lehessen hype a rendszer forradalmi jellemzőit. A GPU -t gyártott a Nintendo az ATI , az egyik vezető tervezői grafikus processzorok a PC-k és más eszközök . Ez a chip az úgynevezett ” Hollywood “.
Wii GPU Jellemzők

“Hollywood ” chip órajele 243 MHz , vagy 243 millió feldolgozási ciklus másodpercenként. A GPU éri el a 3 MB textúra memóriát aktív grafikus eszközök mielőtt kinyomtatná őket, hogy a fő rendszer processzor . A GPU is elérheti 24 MB belső memória áll rendelkezésre a Wii a sávszélesség 3,9 GB másodpercenként ahhoz, hogy át video elemek nagy sebességgel.
Wii GPU Titkok és Pletykák

Hollywood chip már pletykák , hogy 1,5-szer olyan erős, mint a Gamecube , a Nintendo rendszer, amely az elődje a Wii . Nehéz pontosan felmérni ezt a minősége a grafikus lehet szubjektív , és alapja a néző elismerését. Ott is beszámoltak a Wii GPU , hogy titokban tudja teljesítmény a nagy felbontású , de a 2010 októberében ezt a lehetőséget még meg kell erősíteni azok szentelt felhasználó megpróbál mindent tudnak ki a Nintendo Wii .

You must be logged in to post a comment.