Csal a Nightmare Adventures : The Witch Börtön

A puzzle – kaland játék a PC , ” Nightmare Adventures : The Witch börtöne ” csillag egy fiatal nő nevű Kiera Vale , aki vizsgálja a családfát csak meg, hogy nyúlik vissza egy elhagyott tébolyda . Kíváncsi rá származású , Kiera feltárja a menekültügyi és felfedi családja története egy ősi boszorkányüldözés . Bár a játék nem tartalmaz semmilyen hivatalos csal , tudta, hogyan kell megoldani néhány nagyobb kihívást jelentő rejtvényeket segíthet Kiera túlélni a hátborzongató Blackwater Asylum. Gondnok Cabin

összegyűjtése után a piros pók érme a jobb alsó sarokban a fórumot, lépjen ki a kertész kabinjába, és használja a lapátot a friss sír balra , hogy aktiválja a mini- játék, amelyben meg kell egyeznie színes pók érmét az azonos színű pontok a csillag . Kattintva az érmék mozgatja őket a csillag körül . Oldja meg a puzzle kattintson az érméket a következő sorrendben : sárga, kék , zöld, kék , pink , rózsaszín, sárga és rózsaszín . Helyezze a piros érmét a vörös csillag pont a teljes megoldás .
Graveyard

Bent a temetőben , kattintson a nagy sírkő aktiválni egy mini- játék. Ezúttal meg kell megoldani a rejtvényt , hogy kitaláljuk, a megfelelő korosztály az öt gyerek a sírkő állít emléket . Kattintva Henry évben négy alkalommal , és William években kétszer is megoldja a puzzle. A helyes megoldás helyezi Henry életkora 12 , Elizabeth életkora 4 , Alexander életkora 7 , Mary életkora 8 és William életkora 6 .
Kápolna

a temető kápolna , észre az öt kör alakú képeket az oltáron. Meg kell helyezni elemeket a leltár a megfelelő képeket , hogy megoldja a rejtély . Helyezze a szalagot a villám szimbólum, a hajtincset a nap szimbólum, a kis csontokat a csillag szimbólum, a féreg a Holdon szimbólum és a csapok a levél szimbólum . A helyes megoldás hatására a szimbólumok világítani és termel a ” Thorn ” a vérben. A szemcseppentőhöz , hogy egy mintát a vért , mielőtt .
Asylum

Amikor először belép a menekültügyi kapu, nézd meg a design a szökőkút kiváltó újabb mini- játék, puzzle érintő óraszámlap egy szemgolyó közepén és szimbólumok belsejében egy külső gyűrűt. Meg kell forgasd meg a gyűrűt, és csúsztassa a szimbólumok és a három közül nyílásait rendezni őket a megfelelő sorrendben. Oldja meg a puzzle, azáltal, hogy a Nap szimbóluma , a 6 óránál , a hold szimbólumok a páros számok és a csillag szimbólumok a páratlan számokat.

You must be logged in to post a comment.