Hogyan készítsünk saját Tech Deck -szerű játék

Ahelyett, korcsolyázás körül a Tech Deck fogólap szóló , meghívja néhány barátot, hogy csatlakozzon Ön Tech Deck kapcsolatos játékok . Ezek a játékok tesztelje a készségek , ahogy megpróbálja végrehajtani nehezebb trükköket , és trükkök általában , mint bárki más. Ön tud játszani egy változata a kosárlabda játék a “ló ” trükkök helyét átvennék a lövések, vagy egy oldalt a videojátékok végző trükk fut points.Things amire szüksége van
Tech Deck fingerboards
Tech Deck akadályok
Stopper

Show More utasítások
Tech Deck Ló
1

választása egy szót , hogy a játékosok pontosan ki . Pick ” skate ” vagy “deck ” rövidebb játékok vagy a ” Tech Deck ” hosszabb játék .
2

Üljön játékos egy kört az asztal körül , vagy bármilyen sík felületre . Hogy minden játékos egy Tech Deck .
3

Válassza ki a játékos , hogy indítsa el a játékot . Jelentse be a trükk , hogy lesz végre , mint az első játékos . Például , akkor dönthet úgy , hogy végre egy kickflip .
4

Végezze el a kiválasztott trükk a fedélzeten. Sikeresen meg kell leszállni a trükk . Ugrás a következő személy, ha nem sikerül . Ő nevet és végrehajtja a trükköt , és a játék folytatódik.
5

óramutató járásával megegyező irányban körbe-körbe , hogy minden játékos végző ugyanezt a trükköt . Minden személy, aki landol a trükk biztonságos .
6

Szerezzen be egy levelet, ha hiányzik a trükköt. Folytassa, amíg el nem éri a játékos, aki nevezett a trükköt .
7

óramutató járásával megegyező irányban a következő játékosnak . Úgy dönt, egy új trükköt , és a játék folytatódik a játékosok megszerzésével betűk minden hiányzik . Ha fejtik ki a választott szó , akkor ki a játék .
8

Folytassa játszani, amíg egy játékos marad ; ő lesz a győztes .
Trick Run pontok
9

beállítása Tech Deck rámpák , korlátok és tálak alkotnak egy kis skate park .

10

egy pontértéket , hogy minden akadály a parkban , mint például a 50 pont , hogy a vasúti és 30 pont a rámpa . Rendeljen pont értékeket trükkök , mint például öt pont egy Ollie , 10 pont a nollie , 15 pont a heelflip és 20 pont a kickflip . Ezek a trükkök csak azok végezhetnek a játékban .
11

határidőt . Minden játékos végezhetnek annyi trükk , mint lehetséges, mint a sok akadály , amennyire csak lehetséges , a határidő .
12

Válasszon személy számára, mint a bíró , aki figyeli minden trükköt futni. A bíró írja le a trükköket, és akadályokat során a futás .
13

Kezdje egy trükk futás és trükk az akadályokat , a skate park teljesítése közben a további trükköket , ahogy mozog . Add fel a pontot a távon. Ismételje meg minden játékos. A győztes az a játékos, aki a legmagasabb pontszámot pontokat az ő futni .

You must be logged in to post a comment.